3560
Sök

STULEN!!! SUPRA 6 växlad Låda mm mm mm

VD
643 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
Efterlyser idioterna som stulit mina grejer

Bland annat:
6 växlad låda till Supra -94
Turbo Holset HX55 med 19 avgas
HKS WG 60mm
HKS fuelrail
HKS kammar 264
Kamdrev ställbara
1000cc  Precision spridare
Aeromotive A-1000 Bränsle pump
PHR Högblankpolerad tändkåpa
Singelgrenrör
Downpipe 3" rostfri
Luftfilterrör 102mm med 3 anslutningar rostfri
Streampipe rostfri
5st Mätare Avgastemp, boost, vattentemp, oljetryck, oljetemp
Senast redigerat av Lidborn (20 mars 2009)

C20LET
1 041 Inlägg
10 mars 2009
har du fått besök på ditt garage!
jävlar va surt, kan inte kännas kul för dig att bli av med alla dessa saker när din bil håller på att bli klar, beklagar verkligen det som hände.'men lägg upp en efterlysning på supra klubben i hopp att idioten/arna lägger upp grejerna för att sälja de.

hoppas du kan få tillbax grejerna.
//Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it

VD
643 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Ja det är väl verkligen dax att sätta dit dom idioterna som åker runt och snor andras prylar i NV Skåne

371 Inlägg
11 mars 2009
Fan va alla ska sno delar till dessa bilar,.. ska hålla ögonen, och öron...

Life is a bitch, then u die

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 mars 2009
Kanske någon som visst att du hade så mycket, idag kan man inte lita på någon, Tråkigt! sad

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

1 255 Inlägg
11 mars 2009
Lidborn skrev:
Ja det är väl verkligen dax att sätta dit dom idioterna som åker runt och snor andras prylar i NV Skåne

Håller med neråt skåne här man ju väldigt ofta folk som bli av med sina vrål åk måste ju va någotn jävla liga eller nåt som håller till där frågan är ju hur dom vart vart allt finns.

Hoppas verkligen du får tillbaka dina grejer!!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

2 Inlägg
11 mars 2009
se det så här dom e avundsjuka på att du kanske slår dom i ett race=)

K2=)

p.s hoppa du får grejerna igen=)

1 024 Inlägg
11 mars 2009
tråkigt när det är dyra saker ochså. idioter

157 Inlägg
11 mars 2009
uscha:(

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
JAG BLIR SÅ JÄVLA ÄCKLAD av såna som SNOR grejjer . Bildelar , om det är nån jävel som gillar bilar och gör så här mot andra så säger jag bara vi måste få tag på sån här jävel och sätta dit han ! Jag har blivit av me bilstereos och fina hjul, man förlorar så jävla mkt pengar på självrisk. tider och allt. DET ÄR ÄCKLIGT , man blir så jävla knäckt ! VART GÅR ALLA SUPRA DELAR?   vem håller på med SUPROR och har bilverkstad? har för mkt pengar och grejjer ! Måste va tjuvar insiders osv. Nån som kan sånt härt med japs bil trimning och så !  Grejjer för 80 tusen blir man av med, det är fan inte stöld längre , det är GROVT RÅN !

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
11 mars 2009
http://www.blocket.se/vi/20636532.htm?ca=23_8_s

Du som har den annonsen antar jag?

Ska hålla utkik efter delarna iaf!

Allt för den där jävla hatten!

Jlmmy
11 mars 2009
Heelt sjukt, Hoppas du får tag på idioterna sad
Delarna är ju inte direkt gratis eller..

Skall hålla kol, mvh

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
PS  Du heter väl inte lidborn på riktigt i efternamn ? bor du i ljungbyhed på riktigt? mitt tips säg aldrig vart du bor här på nätet. använd falsk namn ! Visa aldrig reg nr ! man måste maximalt skydda sina grejjer ! Nu hoppas jag du sätter upp en securitas foto larm ! kostar bara 3500kr  jag har sånt i garaget ! kommer nån idiot till mitt garage så kommer jag sprida idiotens ansikte på ALLA BILFORUM JAG VET och få tag på han sen ! sattsa på foto sekuritas larm !

VART FINNS SUPRA TOKAR ? här . zatzy mm ? vem har supror och brukar sälja delar ? osv osv . nån med lite halv oseriös trim firma ? allt ska man tänka på och rota fram och få dit den här jäveln !
fiska som fan runt och tipsa alla varandra. Man måste få fast såna här dårar
Senast redigerat av AutoCare (11 mars 2009)

1 581 Inlägg
11 mars 2009
Sjukt att det är så pass många supror som blir slaktade och får sina delar stulna. Lider med dig, fint jobb annars.

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
ursäkta offtopic. Jag vet BMW tex har sjukt dyra föräkringar idag PGA ATT DET ÄR SÅ MKT stölder och skit!

Supra måste kosta skjortan att försäkra? Jag menar försäkringsbolagen måste va livrädda för försäkra såna här bilar?  Det är en eller två tjuvar, en organisation , dom här killarna vet allt om dom här bilarna,dom har säkert verkstad och skit . FÅ FAST DOM JÄVLARNA !

TJUVEN/ TJUVARNA finns på det här forumet och zatzy osv ! DET ÄR JAG SÄKER PÅ ! dom ser ert godis här och hämtar det !
Senast redigerat av AutoCare (11 mars 2009)

VD
643 Inlägg
11 mars 2009
Trådstartare
Man får göra så det blir svårt för dom att sälja grejerna.. Känner riktigt mycket folk och det minsta lilla som når mig så lovar jag att följa upp det.. Jag har larm där jag bor och i mitt garage med och känner nästan alla i denna hålan.. Trädet står innanför dörren och jag är inte rädd.. Många kan kanske tycka att man har gott om pengar pga vad jag gör med bilen och att det är en Supra men kan lova att jag är vilken arbetare som helst och har ingen fet lön.. Varje krona är arbetade pengar som jag lagt och inte så kul att bli av med halva lönen i ett helt år pga idioter som stjäl ens grejer..

"Detta är som att köra utan kondom.. Man tänker: det händer inte mig"
Senast redigerat av Lidborn (13 mars 2009)

Avstängd
135 Inlägg
11 mars 2009
Gick själv igenom lite värsting Supror nu ! Alla visar reg nr . Jag kan inte fatta sånt !
Fan är meningen med visa reg nr igentligen på internet åt alla ? KOM OCH TA ?

4 005 Inlägg
11 mars 2009
AutoCare skrev:
Gick själv igenom lite värsting Supror nu ! Alla visar reg nr . Jag kan inte fatta sånt !

Instämmer. När alla personuppgifter är offentligt, och går att tar reda på hur enkelt som helst och utnyttja brottsligt, så gäller det att försöka vara så anonym som möjligt!

Såvida man inte bor i ett fort med en mur och vallgrav, men då kommer det väl beställningsjobb istället med proffs.

Nä! Man ska alltid vara anonym på internet. Det här med regplåtar borde man ta bort med smile

iceman_21
11 mars 2009
AutoCare skrev:

Har aldrig haft problem med nån som försökt stjäla av mig eller nånting... beror nog på stor del vart du bor åxå.

Avstängd
135 Inlägg
12 mars 2009
iceman_21 skrev:
AutoCare skrev:

Har aldrig haft problem med nån som försökt stjäla av mig eller nånting... beror nog på stor del vart du bor åxå.

Beror mkt på att du dolt dina reg nr ! bra skydda sig

Sök