fyfan!! ja blir själv ledsen när ja läser detta beklagar ucsh blää men ja kan inget annat än o hoppas på att du får tag på tjuvarna och dina fina tillbehör mvh hoppas dom åker på stryk oxo
problemet är ju någongång blir man ju tagen på någon event med sin reg nr då är det endå inte lönt och dölja det igentligen... jag brukar säga till fotograferna som tar bild "kan du dölja Reg.Nr."och det gör dom åt mig faktiskt....
Gick själv igenom lite värsting Supror nu ! Alla visar reg nr . Jag kan inte fatta sånt ! Fan är meningen med visa reg nr igentligen på internet åt alla ? KOM OCH TA ?
Det är som att bjuda på gratis tårta!
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
jag vet i somras när vi gatbil hade tour genom sverige å slutade på öland... då var den en minibuss med en gubbe å några till i som körde å skrev upp reg-nr...så fort han fick se oss så körde han därifrån.... e dumt å förvara värdesakerna i garaget om de inte är anslutet till huset man bor i...
Som jag tror e det nån du känner eller känner till att du har köp sådan saker till din. bil man går inte bara rätt in i ett hus o blockar precis det du har köpt men man vet juh aldirg sista idioten har inte föds än
inte rädd för att visa reggnr, vill folk veta det så finns det nog på 1000 ställen på internet av div amatör fotografer osv osv. Men har inte bilen hemma vid min adress heller samt står i larmat garage. Så tror ingen vågar röra den.