3459
Sök

STULEN!!! SUPRA 6 växlad Låda mm mm mm

379 Inlägg
12 mars 2009
fyfan!! ja blir själv ledsen när ja läser detta beklagar sad
ucsh blää
men ja kan inget annat än o hoppas på att du får tag på tjuvarna
och dina fina tillbehör mvh
hoppas dom åker på stryk oxo

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

35 Inlägg
12 mars 2009
problemet är ju någongång blir man ju tagen på någon event med sin reg nr då är det endå inte lönt och  dölja det igentligen... jag brukar säga till fotograferna som tar bild "kan du dölja Reg.Nr."och det gör dom åt mig faktiskt....

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
12 mars 2009
AutoCare skrev:
Gick själv igenom lite värsting Supror nu ! Alla visar reg nr . Jag kan inte fatta sånt !
Fan är meningen med visa reg nr igentligen på internet åt alla ? KOM OCH TA ?

Det är som att bjuda på gratis tårta!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

One Man Clan
4 287 Inlägg
12 mars 2009
jag vet i somras när vi gatbil hade  tour genom sverige å slutade på öland... då var den en minibuss med en gubbe å några till i som körde å skrev upp reg-nr...så fort han fick se oss så körde han därifrån....
e dumt å förvara värdesakerna i garaget om de inte är anslutet till huset man bor i...

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
18 mars 2009
Gubben min la upp en tråd på Supraclubsweden, ifall nån där får höra talas om dina grejer så säger de till! De vill ju hjälpa en Suprabroder...

Even fools they say, can find a way out of the dark.

1 517 Inlägg
18 mars 2009
Som jag tror e det nån du känner eller känner till att du har köp sådan saker till din. bil man går inte bara rätt in i ett hus o blockar precis det du har köpt men man vet juh aldirg sista idioten har inte föds än

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Toyota Supra MKIV
209 Inlägg
18 mars 2009
inte rädd för att visa reggnr, vill folk veta det så finns det nog på 1000 ställen på internet av div amatör fotografer osv osv. Men har inte bilen hemma vid min adress heller samt står i larmat garage. Så tror ingen vågar röra den.

Har ögonen/öronen öppna efter delarna du söker.

/casten

Avstängd
15 Inlägg
16 augusti 2009
jävla synd om gig att toska såna saker sad

Sök