tänkte kasta upp lite bilder på projektet är ju som sagt snart klar ska bara få all el att fungera som den ska, men väntar på nåra nya motstånd till spridarna som kommer på tisdag för tror att det ja satt dit var lite fel men men
en bild på dragningen till den 9e poliga kontakt stycket
nåra sladdar från det 9e poliga kontakt stycket som går in på säkeringarna
nu fick min bil lite sälskap av en annan 240 turbo
tog lite bilder här å där .. vart lite trött av allt kollande i schemana :S
tog en till bild på avgasröret, men tyckte det såg lite tunt ut när det satt på .. men tycker det vart skyst endå
monterade på en alu platta .. får tacka stahrre här på garagt för han orkade ta sig tid från sin tjej å hjälpa mig lite
och nu var dem monterade
satte in lite av inredningen oxå ska damsugas lite mer är fult av hund hår :S
testade måla crom listerna vita . va tycks ? vita eller crom ? va ska dem vara ?
tog bort listerna på trösklarna så ja kunde ta bort lite utrost
listerna
köpte även nya klipps från volvo kostade 10,10 kr
nu har ja funderat ut varför inte pumpar å sånt gick å att bara spridarna tickar hela tiden .. det var boxen den för banade boxen som gjorde det så nu måte ja h a tag på en ny :S
nu har ja fått tag på en ny box som värkar funka i alla fall ,, sen hemtade ja en tryck klocka till turbon som han ja fick den av sa att det satt 1 bars fjäder i men det vet man aldrig
nu har ja vart ute å pillat lite med bilen, gjort lite små sker som man aldrig anars skulle orka göra
satte i hop mig en liten fläckt, fläkten är från en 960 och höljet runt från en 740 ser nästan ut som att den ska sitta där
sen bytte ja slangarna till olje kylaren för dem var jhu tvungna att sprick när man fick den att tuffa lite
fick hem slangen i dag till luftfiltret så jag konstruera en liten hållare vart vell rätt okay tycker ja
så såg det ut med grillen på syns inte så bra men det sitter nått där bakom i alla fall
sen tog ja bort ljud skydet som sitter på torpeden, bara skvätta på lite bensin så låsnade det så snält så tycker ni är väldigt dåliga på att komentera, men kanske inte gör nått så intressant just nu men men
nu har ja fått tag på en ny box som värkar funka i alla fall ,, sen hemtade ja en tryck klocka till turbon som han ja fick den av sa att det satt 1 bars fjäder i men det vet man aldrig
nu har det vart lite segt med uppdateringar men nu kommer vell en liten. nu har ja fått bilen att starta ordentligt men med lite miss tändning men den går i alla fall.
om det är någon som har en bränslebox med bosch nr : 0 280 000 954 .. till salu skicka gärna ett gb eller nått.
satt i nästan allt inuti bara lite krims krams kvar å ratten
så fick ja hem minna mätare i dag till nya instrument panellen blir nog bra det där med
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.