2386
Sök

Angående dom inte tänker så mycket..

blacken
16 mars 2009
Trådstartare
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_2597863.svd.  "En truckförare i Hässleholm kände sig lite frusen – så han smög sig in på ett transportband för att ta en tur genom en 180 grader varm ugn. Men mitt i ugnen blev hans vikt för mycket för bandet och han fastnade i hetluften.
Under den aktuella dagen i februari i år var det problem med värmesystemet i utlastningsavdelningen och en truckförare kände sig frusen. Han satte sig på transportbanan till en av krympugnarna och bad operatören starta banan för att han skulle få åka igenom ugnen och värma sig lite. Operatören vägrade dock, av uppenbara skäl.

Men tryckföraren gav inte upp. I ett obevakat ögonblick lade han sig på en wellpappskiva och åkte med, rapporterar SR Kristianstad. Mitt inne i den 180 grader varma ugnen stannade bandets motor. Den klarade inte av att dra mannens vikt.

Ett rådigt ingripande från operatören, som märkte att bandet hade stannat, blev mannens räddning. Operatören lyckades dra ut truckföraren och räddade honom därmed från svåra brännskador, enligt SR Kristianstad."

Vad ska man säga igentligen hmm
Senast redigerat av blacken (16 mars 2009)

German Engineering
9 083 Inlägg
16 mars 2009
Idiotiskt!

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
16 mars 2009
öh.. Jaha. Smart kille?

Man måste ju tänka lite längre än näsan räcker..

Länken funkar dock inte.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (16 mars 2009)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Makaronborrare
993 Inlägg
16 mars 2009
Haha det ska finnas folk till allt smile

Kanon..
1 473 Inlägg
16 mars 2009
Klyftigt big_smile...

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
16 mars 2009
Hahaha vilken stjärna! Inte ens på fyllan skulle jag göra nåt sånt lol

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

vinnarskalle!
907 Inlägg
Kanon..
1 473 Inlägg
16 mars 2009
Casy skrev:
180 grader? dödslängtan eller vad?

Antagligen finne, "släng hit björkriset o kör in mig en sväng i bastun nu för fan" lol

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 mars 2009
Grattis! Smartaste killen i stan. Han kan ju inte ha tänkt så långt. 180 grader är rätt varmt. Men han kanske var en hårdhudad bastubadare? big_smile Fy fan. Det klockrenaste på länge, tror jag! big_smile

36 Inlägg
16 mars 2009
När man gör en tråd om ngn som inte tänker så mycket, kan man väl ändå se över rubriken så man inte tabbar sig med den? smile

blacken
18 mars 2009
Trådstartare
Som sagt var man kan ju undra på den mentala kapaciteten hos vissa av vårat släkte..lol
http://www.svd.se/resor/nyheter/artikel_2613397.svd

"Stranden var för sandig."

"Vi köpte ett par Ray-Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare - för att senare upptäcka att det var en piratkopia.”

”Ingen berättade för oss att havet var fullt av fisk. Barnen blev rädda.”

”Det tog oss nio timmar att flyga hem från Jamaica till England, men det tog bara tre timmar för amerikanerna att ta sig hem.”

”Min fästman och jag hade bokat ett rum med två sängar men blev placerade i ett rum med dubbelsäng. Vi håller er nu ansvariga för att jag blev gravid. Det hade inte hänt om vi fått det rum vi bokat.”

”Det är för mycket spanska människor. Receptionisten talar spanska. Maten är spansk. För mycket utlänningar.”

”Vi tvingades köa utomhus utan luftkonditionering.”

”Det är er plikt som researrangör att upplysa oss om högljudda och stökiga resenärer innan vi reser med er.”

”Jag blev biten av en mygga - ingen sa att de bits.”

"På semestern till Goa upptäckte jag till min förfäran att nästan varje restaurang serverade curry. Jag gillar inte alls kryddstark mat.”
Senast redigerat av blacken (18 mars 2009)

KTM 660
537 Inlägg
18 mars 2009
sånt här är bara för roligt att läsa. vilka stolpskott det finns runt om i världen.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

typ..eh..va?
582 Inlägg
18 mars 2009
Skulle väl inte direkt kalla det roligt men...man undrar ju hur vissa tänker :S

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

7 278 Inlägg
18 mars 2009
Roz-104 skrev:
Skulle väl inte direkt kalla det roligt men...man undrar ju hur vissa tänker :S

Problemet är inte att det är vissa som tänker så, problemet är att dom flesta tänker så...
Dom flesta är verkligen idioter tyvärr. Eller ja, tyvärr och tyvärr. Det är ganska kul för dom som faktiskt förstår wink

23 Inlägg
18 mars 2009
Än är inte den sista idioten född.. roll

Sök