Tjena, nu är det så att jag ska köpa mig en bil och budget ligger på 15 000 - 25 000 kr. Vad ska jag köpa för bil som är lätt att styla och trimma som blir bra resultat? Skulle vilja jobba mig till ett så bra resultat att den kan platsa på utställningsmässor. Vad har ni för förslag på bil då?
Tjena, nu är det så att jag ska köpa mig en bil och budget ligger på 15 000 - 25 000 kr. Vad ska jag köpa för bil som är lätt att styla och trimma som blir bra resultat? Skulle vilja jobba mig till ett så bra resultat att den kan platsa på utställningsmässor. Vad har ni för förslag på bil då?
Tack på förhand!
skaffa dig en uppfattning om pengar och vad saker o ting kostar först
DusanMadick - jag vill bara säga att det är bilen jag ska köpa för dom pengarna och lite styling kanske och håller på att skrapar ihopp mer (ska bli en serriös rolig grejj).
En volvo 740 vet inte om man kan få den att sticka ut så mycket mer än vad den gör
DusanMadick - jag vill bara säga att det är bilen jag ska köpa för dom pengarna och lite styling kanske och håller på att skrapar ihopp mer (ska bli en serriös rolig grejj).
En volvo 740 vet inte om man kan få den att sticka ut så mycket mer än vad den gör
Snygg, bra, lätt (billig) att trimma och billig i inköp? Nån sån bil har jag nog aldrig sett... S40 som du nämnde är inte helt fel, men lägger du max 25 lax på en bil får du nog räkna med att skicket inte är det bästa=mycket jobb och deg för att få den i "utställningsskick"...
Tack på förhand!
Du får ingen bil i utställningsskick för 25000 om du inte kan göra det mesta själv (och av din post att dömma så har du inte sysslat så mycket med bilar förut).. Bara ett kjolpaket och lackningen av bilen ligger över din budget och då har du inte ens någon bil som dessutom inte är trimmad och stylad i övrigt tex fälgar,sänkning,ljud eller vad du nu kan tänkas vilja göra. Sätt rimliga mål är mitt tips i all välmening!
Haha aa kanske det men det finns fräsha s40 på blocket som ligger på 25000 som är näst intill rostfri så 25 lax räcker ju den biten sen blir det att sommarjobba till sig mer så kan man fixa kjolpaket och lacka det för en simpel peng sen är det ju bara skulpturera inredning och mätare och sånt så får man fin finnish i den!