i med fjäderspännaren sen kapar du bort den biten du vill ha bort! dock kan du ju inte kapa bort något som e innanför fjäderspännaren så placera den rätt! haha verkligen ingen bra metod men den går snabbt!
finns de som kapar utan spännare oxå.totalt livsfarligt dock,
Har kapat på 4 bilar utan spännare. Sjävlklart har man ju skyddsutrustning och tar det försiktigt.
kapade på plats på min vita 740 jag hade gömde ansiktet bakom skärmen och tur var det en bit av fjädern satte sig i träväggen och kapskivan satt innanför plastskärmen ^^
Har kapat på 4 bilar utan spännare. Sjävlklart har man ju skyddsutrustning och tar det försiktigt.
kapade på plats på min vita 740 jag hade gömde ansiktet bakom skärmen och tur var det en bit av fjädern satte sig i träväggen och kapskivan satt innanför plastskärmen ^^
Jo, det kan vara farligt, men om man tar det lugnt så går det oftast bra, har haft 2 skivexplosioner själv.
Jo, det kan vara farligt, men om man tar det lugnt så går det oftast bra, har haft 2 skivexplosioner själv.
haha ja men e man rädd om sitt prettyface använder man åtminstone spännare annars skiter man i vilket och bara skickar in kapskivan!
Kapa å titta bort spänning måste man ha.. trodde ja skulle slippa kapa fram, men bak e den ner sutten nu av massa fylletrattar hehe så den ser lite små ful ut nu
DET ÄR INTE FARTEN SOM DÖDAR, UTAN PLÖTSLIGA STOPP
Team: Hillbilly Cruisers V8 Enköping
Det är ju bara kapa och se till att du kapar så att fjädern ligger i rätt läge sen bara...skulle du ta för mkt/lite är det bara kapa mer.. Har kapade fjädrar på min 740.. 3 varv fram och 2 bak.
Jag har kapat på plats flera gånger, men alltid ett helt varv i taget så att den inte flyger iväg, samt att jag försöker att inte kapa hela vägen igenom, utan jag tar de sista millimetrarna med storsläggan ^^
Jag har kapat på plats flera gånger, men alltid ett helt varv i taget så att den inte flyger iväg, samt att jag försöker att inte kapa hela vägen igenom, utan jag tar de sista millimetrarna med storsläggan ^^
Okej utan fjäderspännare då el ? aa vill försöka att göra de så lugnt som möjligt
DET ÄR INTE FARTEN SOM DÖDAR, UTAN PLÖTSLIGA STOPP
Team: Hillbilly Cruisers V8 Enköping