När man var yngre var drömjobbet yrkesofficer. Vart inget av det då man blev placerad i utbildningsreserven på grund av lite meningsskiljaktigheter med psykologen på mönstringen. Psykologen påstod att min ring, en guldring som föreställde en kobra och som jag fått av min dåvarande flickvän, betydde att jag vara djävulsdyrkare/satanist, vilket jag inte höll med om.
Sedan dess har nog drömyrket varit arkitekt, att designa bostadsvillor både exteriört och interiört. Gör inte så mycket för att åstadkomma den drömmen, jag har inget sinnelag för matematik och dessutom har jag inte råd att sätta mig i skolbänken igen.
Så nu sitter man här som yrkesförare och egenföretagare. Det senare är väl lite av ett drömyrke, men det är lite för mycket jobb och för lite avkastning för att än så länge kvalificera sig helt. Men man får väl se vad som händer i framtiden...
ett riktigt fett jobb där man tjänar ungefär 100 000:- i veckan det hade fanemej varit nåt! vet dock nte riktigt vad man ska göra för att få ett sånt jobb... men hade ju inte varit fel!
Jobba ensam på ett stort lager och rada upp varor. Eller något jobb som man kan jobba hemifrån med,så man kan gå upp när man vill och bara kolla igenom lite grejer genom datorn och skriva/trycka i det man tycker så sköter det sig.
Eller "vakta" någon maskin,så man kan sitta och läsa tidningen/läsa på internet och snegla på maskinen så allting går rätt till
jaqg skulle kunna ha 3 jobb samtidigt då! Kvalitetstestare åt cocacola, soffprovare åt ikea och film resencent, det går bra att sitta i en soffa och glo på film o dricka cola! Nej men skämt åsido är jag väldigt nöjd med mitt jobb jag har nu där jag är avdelningschef för ett större auktionshus och har hand om månadsauktionerna.
Jobba ensam på ett stort lager och rada upp varor. Eller något jobb som man kan jobba hemifrån med,så man kan gå upp när man vill och bara kolla igenom lite grejer genom datorn och skriva/trycka i det man tycker så sköter det sig.
Eller "vakta" någon maskin,så man kan sitta och läsa tidningen/läsa på internet och snegla på maskinen så allting går rätt till
vad jobbar du nu med då?... (sitta på irc och hålla igång gorgs irckanal)? HAHA
själv så skulle jag vilja jobba i CA med en stylingfirma eller nått liknande
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.
jag har ett bra jobb iaf. jobbar 4 dagar i veckan men får betalt för 5 .. jobbar som mekaniker så har man problem med bilen så har man tillgång till allt ..