Ser att jag var lite dum när jag skrev tidigare. du måste skruva bort den plattan du har under handskfacket. Om den sitter som min så är det cirkus två skruvar utåt mot sätet, sen drar du den mot dig o "jicklar" lite så släpper den från klippsen som håller i den vid torpedväggen. (Clipsen är den vita plastplrylen till höger i bild. Bör var två sådana. Kolla så du lossat alla skruvar innan du försöker dra loss den bara.
När du gjort det ska du kunna se mer. Hålet jag har är ganska högt upp bakom handskfacket. Därför ser man det inte nu. Som sagt, ta bort plasten så ser du rimligen mer, och förhoppningsvis (rimligen) har du ett hål precis som mig.
Det du kan göra innan du skruvar bort plasten är att kolla i motorutrymmet på torpedväggen i samma område (kolla noga o lys med lampa, kan vara svårt att hitta) så borde du kunna hitta hålet även från det hållet.
OBS.> Sitter plugg i hålet,möjligen med en kabel igenom<.OBS.
Dock måste plasten bort inuti bilen för att kunna få igenom kabeln då torpedväggen inte är vår bästa vän att dra en kabel igenom. Har en tendens att vilja lirka in sig.
Lycka till o hojjta om du stöter på problem!. Har rivit lite i min så har någorlunda koll på hur en primera är "byggd".
MVH Janken
Senast redigerat av Janken (22 mars 2009)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"