ja nu när den här pung lagen ipred är igång så undrar jag om det finns nån sida man kan bli medlem i eller nått sånt så man kan tanka hem film laglit. piratbay är gö bara att glömma samt torenz o dom.
ja nu när den här pung lagen ipred är igång så undrar jag om det finns nån sida man kan bli medlem i eller nått sånt så man kan tanka hem film laglit. piratbay är gö bara att glömma samt torenz o dom.
Jag tror du har missförstått det här litegranna.
Att ladda ner copyrightskyddat material utan upphovsrätthavarens särskilda tillstånd är olagligt hur du än gör, på vilken sida du än gör.
Det finns massor av filmer på piratebay och andra som är lagliga att ladda ner där.
ja det vet jag väll. har hört om nån svensk sida som man kan bli medlem i och betala en summa varje månad så får man tanka hem film laglit. sen om det är laglit eller ej det kan inte jag svara på men det är vad jag har hört.
Jag efterlyser en tjänst där jag kan betala förslagsvis runt en 300:-, och under en månad streama hur mycket film jag vill till min Xbox360. Alla system finns på plats och den som fular sig får Xboxen deaktiverad från LIVE.
VARFÖR finns det inte redan!?
"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman Min projekt tråd
japp men vissa filmer finns inte i Sverige just därför tankar man hem det, ja har faktiskt varit och handlat en hel del filmer, men vissa saknar jag och jag vill inte ha en räkning på ett par hundratusen hem skickat i lådan.