evilaudio skrev:
BMWMicke skrev:
stillooking skrev:
hur ska vi göra för att få dom bättre?
Håller helt och hållet med där.
Sluta gnälla och nämn vad det är som saknas eller vad ni vill ha på träffarna.
Jag hade kul hur som helst.
Skulle väl vart roligare om inte alla hade så bråttom med att parkera och titta på bara.
Fanns ju väldigt måna potentiella bilar som inte körde vilket jag tycker är tråkigt.
men de e väl en bilträff?? å inte PRE-race....
sista "träffen" va ja på i tälje vara i typ 30 min den drog alla iväg för att köra... å då e de ingen träff anser ja..
på en bilträff samlar man en massa coola bilar å står/går å snacka me folk som har samma intressen.
Jag har vart på nästan alla träffar här i stan o inte en gång vill ja minnas att de bara vart i 30 min innan alla åkte. beror lite på när man kommer iof.
att de blev tidigt nu är väl lite pga att de blir kallt och mörkt fort. då vill inte många stå ute.
att det inte bara är en bilträff är väl mkt pga att man INTE får skriva ut RACE i trådarna för då blir de låsta för det är olagligt etc etc...
Det har testats och då försvan tråden på en gång.
Ju varmare de blir ju långre är vi nog på träffen skulle jag tro.
Idag va vi där i ganska precis en timme innan vi åkte.
Sen hurvida det är rörigt på racet är ju en helt annan sak, men klart de blir lite rörigt och vimsigt när det är oarangerat.
hade det vart arangerat hade det naturligtvis vart bättre.
förra året vad de sjyst men då kom polisen hela tiden innan det ens han bli åka av, då lessnar folk.
Jag tycker såhär:
Tycker man inte om träffen/race så kom med synpunkter på förbättring.
Eller stanna hemma... enkelt
![wink](img/smilies/wink.png)