3930
Sök

Hur i hela friden kan denna bil ha så högt betyg???

Smålänning
7 887 Inlägg
6 april 2009
För att dne är så jäkla benhård big_smile Älskar den bilen alltså smile One of a kind, unik. Förmodligen finns det bara en enda sån bil på garaget med det stuket smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

st200_timpa
6 april 2009
alla bilar för det betyg dom för kännar! efter som de e andra medlemmar som bedömmer....

min bil får inga poäng.....hans bil får massor.....that´s life!....

Bilmekaniker
1 354 Inlägg
6 april 2009
Den hade fått -5 av mig haha.

Har Du Plattan i Mattan, Så Har Du För Seg Bil!

terazzi
6 april 2009
Jadu alla folk tycker olika.. men varför ska man klaga över ett betyg? kul för han lixom men vad ska man göra åt saken..

Jag skiter väl i om folk sätter 1or på min bil eller en femma.. min åsikt spelar ju inte dem nån roll..
jag tycker med den är skitful men inte klagar jag för det på ens betyg, varför tar alla på denna sidan betyget så allvarligt?

Man ska va nöjd med sin bil och skita helt i vad alla andra tycker.. om nån eller några tycker den e snygg så e det ju bara ett + i kanten,.. alla har inte samma smak och det e bara acceptera det..
Senast redigerat av terazzi (6 april 2009)

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
6 april 2009
den e ju hur grymm som hällst

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

STI TypeR Driver
191 Inlägg
6 april 2009
Kanske inte den snyggaste bilen men riktigt brutalt orginell.
Helt klart tummen upp.
Anser inte att en bil måste vara snygg för att få en femma.
Ger hellre en femma till en orginell å ovanlig bil än till ett tokstylat plastbygge.

Btw, Vart tog trådskaparen vägen egentligen.
Kanske insåg han hur folk tycker å tänker här i världen tongue

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?

MitsuNörd
880 Inlägg
6 april 2009
Ärligtalat så är det ett ganska enkelt svar faktiskt...

I skrivande stund så har det lagts 587 röster på bilen med följande röst fördelning:
5:   469 röster (79%)
4:   53 röster (9%)
3:   20 röster (3%)
2:   9 röster (2%)
1:   39 röster (7%)

Där har du svaret till att den har så höga betyg!

Och jag tror bilens ägaren tackar dig för att du länkat till hans bil så han kan få mera topp betyg roll

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Dieselgypsy
538 Inlägg
6 april 2009
Det är en riktig Rat och är fräck, men den saknar det lilla extra som gör den ett vrålåk för mig. Rolig ölbil däremot smile

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

Leg. nöt
460 Inlägg
6 april 2009
Craile skrev:
Hur kan denna rostiga rishör ha så högt betyg om jag får fråga?
http://www.garaget.org/?car=23333&image=470628

Någon som har en förklaring???
Tycker bara den e patetiskt löjlig........HEMSK.

Åker en liknande i Tibro oxå. Med sydstatsflagga på......Väx upp tycker jag i alla fall.

Puss på er

Smaken e som baken... Delad.. Kan de ha nått me de att göra kanske? Ja e helt 100 på de..

Som tidigare nämnts i tråden: låter som någon e lite avundsjuk här.. roll

Personligen gillar jag bilen då ja tycker den har ett coolt stuk..

SAAB

4 506 Inlägg
6 april 2009
Den e ju sjukt mkt fräckare än båda dina  bilar iallafall.
Den är "One Off" hur skoj är det om alla kör runt med samma skrot o korn?

Kan du andas kan du dö.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
6 april 2009
Craile skrev:
Hur kan denna rostiga rishör ha så högt betyg om jag får fråga?
http://www.garaget.org/?car=23333&image=470628

Någon som har en förklaring???
Tycker bara den e patetiskt löjlig........HEMSK.

Åker en liknande i Tibro oxå. Med sydstatsflagga på......Väx upp tycker jag i alla fall.

Puss på er

Kanske om du hade haft något att komma med själv förutom en gammal BMW med för stora fälgar och en original volvo så kanske du också hade fått lite högre röster...

fyfan för en del svin asså... varför kan inte någon få lite credz för deras bil som dem lagt ner massa arbete på, utan att massa avundsjuka jävlar ska starta trådar med avsikt att kasta bajs på någons bil som dem lagt arbete på...

mercan får topp poäng för att den är ett coolt och unikt bygge som förtjänar det...
Senast redigerat av AcesHigh666 (6 april 2009)

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
6 april 2009
Få se nu...
Snygg? Nja... Vi har sett snyggare.
Cool? JA! Definitivt!
Kan det vara svaren på frågan?

950 Inlägg
6 april 2009
Man blir bara glad av den bilen. Den är totalt oväntat. Häftigt att se något som är så annorlunda. Hur cool som helst. Full pott såklart!

/Dansken :-)

Mongo
439 Inlägg
6 april 2009
Haha, kanske inte världens finaste bil men satans så fräck. tongue

My Toyota Is Fantastic
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 55#p887055
Mitt och Aalbins projekt. Bygger kjolpaket från grund! Corolla e10.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=56054

bonntrimmare
655 Inlägg
6 april 2009
den bilen är ju häftig smile den berättar mer historier än vad en farfar kan göra big_smile  favorit o toppbetyg från min sida wink tack för länken big_smile

273 Inlägg
6 april 2009
den är betydligt fränare än din bil;) för o få rösta 4or o 5or måste bilen va jätte blank o osv då ? tycker den är riktigt kaxig !

nothing beats a Quattro!
Lycksele Bil & El
www.nordicaudi.com
www.nitroz.se

Avstängd
233 Inlägg
6 april 2009
Varför är det mest fula skrotiga volvo 740 på hetaste listan?....

Blå saab 9-3 turba

Jag behöver hjälp som inte finns, Så ge upp!
58 Inlägg
7 april 2009
de är de här man kallar svensk avundsjuka tror ja=)    alla bygger sina bilar som dom vill skit i betygen man har ju ett eget huve iaf=)  gå efter de å gör som man vill själv så blir de bra man kan ju inte göra som alla andra hur skulle de se ut då=)

kärlek växer inte på träd, den byggs i tyskland!

Random Hero
4 047 Inlägg
7 april 2009
pinno skrev:
de är de här man kallar svensk avundsjuka tror ja=)    alla bygger sina bilar som dom vill skit i betygen man har ju ett eget huve iaf=)  gå efter de å gör som man vill själv så blir de bra man kan ju inte göra som alla andra hur skulle de se ut då=)

avundsjuk på den där skabbiga bilen ? skulle inte ens sätta mej i den om ja fick betalt, e man avundsjuk på den får man tänka om

Dog food lid. Backwards

Sök