Är den vinylen mörkgrå eller svart? Har du art nr?
Problemet är att ja skulle behöva till brädan och baslådan. Sen även till höger sida av mittkonsolen. Som ja råkade skada lite när ja lyfte in o ur baslådan typ 100 ggr.
Så vore trevligt om det gick o få tag på.
Käns lite så där o köpa helt ny inredning bara för en liten bit vinyl är lite skadad.
/Andreas
weser skrev:
på min instrument bräda klädde jag med superstrech vinyl fårn top'n'trim inte helt hundra match men jag tycker inte man reagerar på det + att instrumentbrädan är ändå inte samma färg orginal.
på sådana utrymmen du fick över där brukar jag vilja klämma in en logo av ngt slag. om man nu inte behöver något speciellt. jag är ett stort fan av plexi så¨jag hade nog gjort en DLS skylt som lite diskret lyser. dock kan de vara svårt att få de snyggt eftersom man gärna vill ha ett genomgående tema på bilen och inte en utstickande plast bit som lyser.
men som sagt bara ett tips.. vem vet.. kanske kan bli plexi på mer ställen i bilen.
Vad tycker ni? Ska ja ha 1 mätare eller 2? Ser ju lite tomt ut. Blir det snyggare med 2 mätare kanske? Eller ser det bätre ut när man får klä den? Eller något annat man kan sätta där?
Jag tycker att du kan köra med 2 mätare, men snälla lova mig att du gör det lika snyggt och seriöst som resten av bygget, hatar mätare som sitter fastskruvade i någon biltema plastbit. Klä den så det passar resten av bilens inredning, det är mitt förslag iaf.
kan som andreas där säga att man bööör ta bort vinylen släppte på mina dörrar, då hela bilen rör på sig spricker osv. sååå i fortsättningen blir det att riva skiten.
riva. spackla.. varför finns det ingen manual över detta? va?
Eller om någon har något bättre tips? Så ös på bara..
/Andreas
Jag hade inte gjort ngt utav alternativen utan jag tycker du skall strunta i att ha mätarna där och istället spackla om den sidan om instrumenthuset så den mer ser ut som på brädans hö sida , dvs tag bort "kanten" eller "vecket" som är där och runda av formerna istället.