Det har varit lite tyst i tråden nu. Men det kommer en ny update här i morgon kväll med lite smått och gott.
Om det finns några tomtar i smålandsskogarna som vill se bilen. Så kommer bilen finnas på Vimmerbyträffen den 19.e Juni.
Och om det är någon volvo ägare här som vill byta sina 19" Pegasus fälgar mot en uppsättning helt nya Dotz Roadster Hg med Kumho 225-35R19 så skrik till.
Nu har det varit tyst lite för länge i den här tråden. Haft lite personliga problem. Tanten har legat på sjukhus. Och bytt jobb från ett skit jobb till ett som va ännu sämre och vidare till ett som va rena katastrofen. Verkar som dom flesta som jobbar med bilelektronik typ Bilstereo Trafikledningssystem mfl är helt inkompetenta. Spec när man får lära dom hur en multimeter funkar. Gör installationer utan o säkra kablarna m.m
Men men nu ska ja iaf börja på nytt jobb på Onsdag....
En fråga till er som testat. Funderar på o bygga om min baslåda så den spelar ner mot golvet istället för ut i det fria som den är nu....
Någon som testat om det kanske skulle kunna låta bättre?
Ska försöka uppdatera lite mer nu när det är bygg säsong igen..
Ja ha själv haft min bas som du .. å den spela gott men den spela ännu bättre när ja lät den spela mot golvet kunde spela lite högre å ...men i slut-änden e det jue du som ska lyssna i bilen din btw riktig snygg brädan blev
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Ja ha själv haft min bas som du .. å den spela gott men den spela ännu bättre när ja lät den spela mot golvet kunde spela lite högre å ...men i slut-änden e det jue du som ska lyssna i bilen din btw riktig snygg brädan blev
Jo ja får väll testa mig fram. Om ja kan spela högre eller lägre bryr ja mig inte så mycket om. Eftersom det här är en bil för välljud inte spela högt.
Tack så mycket. Ja är sj ganska nöjd med den. Men nu är risken stor att ja åker på o bygga om hela skiten.
Grattis 1 poäng till dig. Blev något glapp i anslutningen till diskanterna. vänster diskant la av när man vicka på terminalen.
Det är skickat till Dls på service. Det höll iaf i 20h hihi
/Andreas
Aj då! Det är lite kass! Diskanten tog ingen skada?
Men 20h är bättre än inget!
Nej dom tog ingen skade. Det som hände va att steget glappade i kopplingen. Så diskanterna stängdes bara av när man vicka på kontakten. Och det är inte skadligt för diskanterna....