Här ska ni få höra!
När jag och tjejen satt på Flygplatsen i Los Angeles mitt i natten så stövlade det in en mamma med sitt alldeles för trötta och unga barn, det såg ut som hon hade separerat då hon hade fem väskor som hon inte kunde lyfta upp på en vagn själv.
Jag hjälpte henne med det och dom var nådigt jävla tunga alltså, måste ha varit allt hon ägde, flytta på ett sådant vis, jaja incheckningen öppnade och jag tänkte att jag kan ju inte överge henne nu, trots att jag och tjejen hade gjort Los Angeles på natten med biobesök och sightseeing för att slippa betala en extra hotellnatt, så lite sliten var man allt men jag hjälpte henne att släpa alla fem väskorna från incheckningen till rullbandet som var en bit därifrån för det vanliga bandet var tydligen ur funktion, svetten liksom dröp om mig, fan vad tunga dom var...
När jag hade lastat upp alla väskor på bandet så sa personalen att dom fått igång rullbandet vid incheckningen och att vi var tvungna och ta det, det slutade med att vi blev sist i kön givetvis, så det var ju bara att släpa igen.... Kommentarer från en Svensk kärring löd såhär: "titta vad mycket packning hon har, hur ska hon klara det själv...?" fan jävla idiot alltså, hjälp till då tänkte jag, ibland är man inte stolt att vara Svensk...
Ja det var mitt strå till stacken, det var ju tur att nån brydde sig iaf..