Jag fick tummen ur och körde lite med stativ idag iafall, hehe.
Ja idag blev det RAW .. men gissa om jag lipade när jag såg bilderna ändå... Blanka och lampor överallt förstör allt vad glädje heter för en fotograf.
Stativ is "The Shit" utan det blir det jobbigt... När får vi se dina bilder då?
Japp så jäkla jobbigt med alla reflektioner överallt Får se om jag lägger upp några få bilder, eller om jag väntar med alla tills de har blivit publicerade i Gatebil Magazine
fina bilder, men hittar inte bilder från a6 lördag?
Kan bero på att polisen spärrade av parkeringen.. så lördagen var inte så jätte kul, men dom lekte lite, har bilder, men har inte tid just nu att fixa dom!
Jag fick tummen ur och körde lite med stativ idag iafall, hehe.
Ja idag blev det RAW .. men gissa om jag lipade när jag såg bilderna ändå... Blanka och lampor överallt förstör allt vad glädje heter för en fotograf.
Stativ is "The Shit" utan det blir det jobbigt... När får vi se dina bilder då?
Japp så jäkla jobbigt med alla reflektioner överallt Får se om jag lägger upp några få bilder, eller om jag väntar med alla tills de har blivit publicerade i Gatebil Magazine
Det kan ju vara skönt att vänta tills de är publicerade... Men alla kanske inte blir det, då kan du ju lägga ut dom!
JDMy00 skrev:
Snygga bilder som vanligt! Ska bli kul o se allt irl imorgon
Tackar!
Phaetoon skrev:
Det är en njutning att titta på dina bilder. Keep up the good work!
OJ, Tackar o bockar!
coffe.dk skrev:
Btw, vad brukar du köra med för bländartal?
Jag pendlar med allt från 4(handhållna Paintworx bilderna) till 11 på flera detaljbilder. Men "bäst" upplevde jag att det blev mellan 7-8
Tega skrev:
Trevliga bilder. Den vita BMW:n med gröna fälgar och speglar ... är nog det osmakligaste jag sett i år!
Tackar! Själv gilla jag den sten hårt!!
Kesler skrev:
Kan bero på att polisen spärrade av parkeringen.. så lördagen var inte så jätte kul, men dom lekte lite, har bilder, men har inte tid just nu att fixa dom!
Polisen "spärrade av" men det härjades ändå och parkeringen var full hela tiden även när poliserna var i vägen..och kamerorna stängdes INTE av bara för polisen var där..