2780
Sök

Något slags gnäll här /admin

406 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
Skit sida om man inte äns kan radera sin egna tråd:S

Du kan inte radera andras inlägg eftersom du inte är moderator. Det är högst logiskt och korrekt, precis som det ska vara. Du må ha startat diskussionen, men diskussionen är inte din, och därför kan du heller inte radera den. /Admin
Senast redigerat av chrizz (13 april 2009)

MvH Glenn Wiberg

I'am AWESOME..
2 783 Inlägg
13 april 2009
Kan hålla med, men man kanske inte vill se värsta rosthögen som bil typ!

Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!

FreddeK
13 april 2009
Upp till ägaren och dess administratörer att bestämma! jag vill inte ha min bil ett dåligt garage!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
13 april 2009
Garaget.org heter denna sidan wink

C H E V R O L E T <3

406 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Garaget.org heter denna sidan wink

Oj förlåt ska ändra det:P

MvH Glenn Wiberg

406 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Freddeponken skrev:
Upp till ägaren och dess administratörer att bestämma! jag vill inte ha min bil ett dåligt garage!

Ja det är det:P Men tyckte bara att vi kunde tycka till:P Ne men då har du ju stylingsider:D

MvH Glenn Wiberg

2 337 Inlägg
13 april 2009
Jag anser att sidan har en bra policy, det vore bara drygt att sitta och klicka sig igenom tråkiga bilar. Min egen bil är på gränsen kan jag tycka (med hänsyn till policyn), och jag skulle förstå om den skulle anses vara för ointressant i nuläget.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
13 april 2009
Tycker att reglerna är alldeles utmärkta, inte fan skulle jag vilja sitta och glo igenom tre tusen orörda svenssonbilar bara för att hitta tio snyggt, diskret stylade bilar som är värda att titta på.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Driver
2 111 Inlägg
13 april 2009
Tycker det ligger på en bra nivå, kunde nästan bli lite hårdare. Finns en hel del bilar som är i sämre skick o totalt orörda, dessa finner jag mindre intressant att titta på.

Men som sagt, bra nivå nu. Den har svajjat lite genom åren dock.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

796 Inlägg
13 april 2009
Smaken är som baken också, men jag tycker det fungerar bra.  Tänker man efter en gång till när ens bil blivit spärrad så förstår man varför.

Jag personligen gillar lite objekt osv i den stilen och finner "nyare orörda" bilar mindre intressant.
Men då finns ju projekttrådarna för min del, och letar man så hittar man tillslut ett ämne man själv trivs ismile

brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"

Egen företagare
864 Inlägg
13 april 2009
det skulle ju kunna finnas en katogeri till, var ju bra att de la till gamla bilar. kunde väll bli en kategori som heter vinterbilar, bruksbilen eller nått sånt. då kan alla ha sina bilar här, och det är upp till var och en vilken katogeri man vill titta i.

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

66 Inlägg
13 april 2009
sidan är ju till för att visa upp sina lite extra ordinära bilar. vore ju urbota tråkigt som redan nämnt att lägga in en massa "vanliga svensson bilar" som man ändå kan se så fort man tittar ut genom fönstret.

1 062 Inlägg
13 april 2009
t0mz skrev:
sidan är ju till för att visa upp sina lite extra ordinära bilar. vore ju urbota tråkigt som redan nämnt att lägga in en massa "vanliga svensson bilar" som man ändå kan se så fort man tittar ut genom fönstret.

Instämmer

"You Go, we go!"

2 911 Inlägg
13 april 2009
Jag ser inte heller några problem med de begränsningar som finns idag.

Vill man titta på vanliga bilar går man till blocket, väljer bilar och pris max 10.000kr, voila.
Har man så dåligt självförtroende att man blir sur för att bilen blir nekad är en tur till doktorn ett tips, alternativt lära sig och snappa upp tips på styling och förändringar som gör att bilen kan passa i det eminenta forumet.

2 283 Inlägg
13 april 2009
Nej, du kommer inte med i mobbinggruppen för att du vill rädda alla med risiga bilar...

R.I.P. Michael Jackson!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
13 april 2009
Nått system för att märka ut bilen, typ styling, standard osv kanske kan ordnas. Om nån bonde klassar sin 740 epa som sportbil får väl moderatorerna gå in så som de gör idag.

Men det vore enklare att hitta vad man söker efter i vart fall.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

660 Inlägg
13 april 2009
Många av mina bilar jag laddat upp tidigare har blivit nekade eller borttagna, Ibland förstår jag moderatorerna och ibland inte..

Tex, jag hade en rostig röd Omega som jag aldrig tvättat i hela mitt liv, den var krockad i bak med olika fälgar runt om och den röda färgen var delvis svart av gammalt gummi asfalt smuts osv.. Skärmkanterna har bokstavligen ramlat av för att dom var så rostiga avgassytemet hängde i marken och jag saknade helt dämpare/fjäder på höger sida bak men den bilen den godkände dom! Tog dock bort den då jag själv inte tyckte den passa men jag var bara tvungen att kolla hur moderatorena resonera... Döpte den till och med till vinterbilen tongue

Sen hade jag en Nissan Sunny SLX (Sedan) som var fint och stilrent stylad. alltså ingen standard bil utan det var kjolpacket tonade lycktor tonade rutor fint ljudsystem osv den blev bort tagen direkt av anledningen att den inte var intressant.. Prova att lägga ut den 4 gånger under 1 veckas tid med samma resultat...

Då skrev jag till någon av moderatorerna att dom skulle ge fan i den bilen! Sa också åt dom att se över alla dessa miljoner 240s som finns på garaget istället för att klanka ner på min bil (som faktiskt platsa) och efter det så var det absolut inga problem att lägga ut bilen och den blev aldrig borttagen igen wink

Hitta en bild på bilen Garaget Administratörer godkännde! Kan någon förklara hur dom resonerar när dom lät mig lägga upp denna som "vinterbil"?
https://www1.garaget.org/gallery/archive/109976/621217_qgcaaw.jpg

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 april 2009
Om det är 100.000 medlemmar och ca 150.000 bilar, det är inte lätt för våra moderator att gå genom och godkänna eller inte godkänna alla bilar.
Det är normalt att vissa medlemmar inte är nöjd när de får avslag för sina bilar, det har alltid funnit och kommer alltid att finnas.
Det fungerar rätt bra som det är idag, lite spännande att upptäcka nya projekt eller bilar som man inte sett innan.
Rosthögen behöver man inte titta på, man ser bara det man vill ser.
Alltid trevligt att titta på ombyggda bilar men även dom finna 100% original.wink

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Driver
2 111 Inlägg
13 april 2009
DJeXCute skrev:

Admin: Du kan inte radera andras inlägg eftersom du inte är moderator. Det är högst logiskt och korrekt, precis som det ska vara. Du må ha startat diskussionen, men diskussionen är inte din, och därför kan du heller inte radera den.

De va då f*n vad du klagar. Gå till en annan bilsida om det nu inte passar.

Att man inte kan radera trådar där andra skrivit som vanlig användare är något jag tycker är självklart. Bara att be nån moderator kika på det om det nu är sååå viktigt att den tas bort.

Ditt liv måste vara bra jobbigt om du blir så sur på småsaker hela tiden wink?.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Muttley
13 april 2009
DJeXCute skrev:

Admin: Du kan inte radera andras inlägg eftersom du inte är moderator. Det är högst logiskt och korrekt, precis som det ska vara. Du må ha startat diskussionen, men diskussionen är inte din, och därför kan du heller inte radera den.

Nu får ni väl för fan ge er.

Skriv INTE en tråd med ett ämne. Och när de kommit x antal inlägg så ändrar ni fanemaj första inlägget.
Tips till chrizz är att införa varningar för sådant trams.
Inte första sådan cp tråd på några dagar man gått genom.

Tills TS vill du ha bort din tråd så "RAPPORTERA" förklara där varför du vill ha bort din tråd.

Sök