Missat denna project tråd.. Riktigt spännande läsning för en gammal audi gillare!! imponerande Jobb och kul med en massa bilder ..!! Keep upp the good work;
Jaså...varför ser det mörkt ut ang provkörning till sommaren??
Det mesta sitter väl i pengarna till toppen å blocket.. sen har jag växellådan kvar.. Lär även göra om växellådstunneln för att nya lådan ska få plats,,, men sen är jag tids-pessimist oxå Kom på en till sak: EL härvan! de ska bli spännande....
Engen skrev:
Missat denna project tråd.. Riktigt spännande läsning för en gammal audi gillare!! imponerande Jobb och kul med en massa bilder ..!! Keep upp the good work;
Kul att du hitta hit! Projektet kommer igång igen så småningom, vi går mot ljusare tider nu!
Jäklar vad du pillar, och fint blir det ju också! Vet inte om du har provat dieselbad? Att göra rent grejor i diesel är jäkligt effektivt, billigt också och blir aldrig för gammalt! Jag har använt samma dieselbad på 25liter i mitt garage i 5-10år, allt skit sjunker till botten så man behöver aldrig byta ut det heller.. Efter en rejäl rengöring i dieselbad så brukar jag köra med högtryckstvätten, blir oftast som nytt efteråt! Det var mitt tips!
Jäklar vad du pillar, och fint blir det ju också! Vet inte om du har provat dieselbad? Att göra rent grejor i diesel är jäkligt effektivt, billigt också och blir aldrig för gammalt! Jag har använt samma dieselbad på 25liter i mitt garage i 5-10år, allt skit sjunker till botten så man behöver aldrig byta ut det heller.. Efter en rejäl rengöring i dieselbad så brukar jag köra med högtryckstvätten, blir oftast som nytt efteråt! Det var mitt tips!
MVH/Jon
Yes, de är tanken att allt ska vara som nytt kul att du gillar de! Nej jag har inte provat det än, har haft tanken. Blir nog det nästa gång förtunningen dunstar ju om man låter den va kvar i baljan +att de kostar bra mkt mer än diesel =P
Har kollat in ditt projekt lite då och då dock aldrig yttrat mig =P coolt projekt!!
plankan skrev:
Hehe - tummen upp för denna tråden.
Känner igen mig duktigt här med all bläster och målande/maskering
Gött!
blästrar du mycket själv? jag skickar i väg mina delar på blästring, jag har ingen ordentlig bläster "/
Skönt att du fick tag på ett grenrör trots allt. Hur var skicket, inga sprickor hoppas jag? Hör av dig igen om du vill köpa främre röret. Och framförallt, keep up the excellent work! Du är en rejäl inspirationskälla!
Skönt att du fick tag på ett grenrör trots allt. Hur var skicket, inga sprickor hoppas jag? Hör av dig igen om du vill köpa främre röret. Och framförallt, keep up the excellent work! Du är en rejäl inspirationskälla!
// Sleeper på gtcoupe.se
Tjenare tjenare Japp skicket ser bra ut, inga synliga sprickor så jag har inte blivit lurad iaf.. hoppas inte något dyker upp när de blir blästrat bara..
Jag är absolut intresserad.. men det är lite knackigt på ekonomi sidan just nu.. skulle göra min sista dag (igen) på jobbet imorgon, men har nu blivit sjuk... suck men jag hör av mig