Då kör vi en update då Är så jävla less på att inte jobba med bilen såå då började ja kika lite på såjällhuset som aldrig riktigt känts ordentligt gjort, så jag beslöt mig för att plocka isär det helt. Har fått tag i ett reserv utifall de går åt h-vete.
Inget jag kan rekomendera någon annan att göra, jag vet inte än om jag får ihop det
Nåja lite pics då. En försmak på insuget
Suck, här tog de roliga slut... runddragen skruv. satt som fan + jävligt mjukt material.. hur gör jag nu???
Sitter små lager så att det ska gå lätt.. tänkte rengöra och sen i med kullagerfett så blir det nog bra, hoppas jag
Så nu är det "bara" en runddragen skruv som är ivägen för att det ska vara helt isärplockat. Någon som har något tips på hur jag får ut den?? Borra av skallen räcker inte, eftersom skruven går igenom "plattan"
Sen är frågan... helst hade jag velat ha de nu lösa delarna från huset svarta.. men jag tror att färgen bygger för mycket och kommer nötas bort, så jag funderar på att skicka det på kromning, va tror ni?
Snacka om detaljarbete Sista alternativ är väll att lämna in? Jag lämnade in ett gammalt mopedmotorblock....de borrade med fin precision så det bara blev det kvar som är "gängat"...sen va de tydligen lätt o skruva upp dessa resterna typ...vet inte om du förstod, men ja, det kanske kan va värt o höra efter
angående skruven se om du kan kapa ett jack i den å ta den med vanlig spår mejsel är inte hundra på att det funkar men vissa fal gör de det
Inte så dumt tips Kan dock bli svårt att komma åt och kapa. men ska kika
Owla skrev:
Snacka om detaljarbete Sista alternativ är väll att lämna in? Jag lämnade in ett gammalt mopedmotorblock....de borrade med fin precision så det bara blev det kvar som är "gängat"...sen va de tydligen lätt o skruva upp dessa resterna typ...vet inte om du förstod, men ja, det kanske kan va värt o höra efter
Hehe ja de blir lite Okej, ja de lät inte så dumt, ska lyssna runt lite..vi får se hur jag gör.. väldigt sugen på att prova "skruvutdragarna"
Idag har man hållt på å krångla med a-kassan fyyfan säger ja...
jaja, vart en vända i garaget oxå, väldigt kort men ändå. Imorgon tänkte ja köra lite längre. Gjorde klart en slang till/från servopumpen. Den är klar för Galva brite nu
Efter ett pass med stålborsten. ska sprayas med galva brite