3253
Sök

Eftersnack: Vårträff Barkarby 17/4

22 Inlägg
19 april 2009
Spiike skrev:
Pierre-na skrev:
Någon som vet om han med "skärgårds radio" saaben är medlem på gorg och isåfall vad heter han?

haha det är min polare åkte dit med honom, det va iallafall träffens fulaste bil tongue
men som sagt både han o bilen bjöd på sig själva tongue

Han heter volvo240flak på garaget smile

39 Inlägg
19 april 2009
jag var en av dom jeeparna som blev tagna av civilvolvon. precis när vi laddat upp på startfältet, bredvid varandra och drar iväg med v8orna så kommer dom upp i häcken smile det var bara ställa sig på bromsen och köra in till sidan. dom var ovanligt sjyssta dock och bad oss bara lämna platsen, vi blev avvisade.. Inget hände så det var väl lite tur i oturen. Men jävligt kul med så mycket folk, cred till alla inblandade! Snart får ni se JEEPen igen, den ska få flåsa hela sommaren!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/98407/630037_x5zs2y.jpg

18 Inlägg
19 april 2009
marcusgnaget skrev:
bra träff, va rätt många som åkte vidare till sveavägen efter...

tyckte inte att det var så många som åkte till svea:(

19 Inlägg
19 april 2009
Vi var där o gled några varv men det va så grymt mycket trafik o taxibilar. Vi åkte runt en timme eller en o en halv men sen gav vi upp. Vi var inte 100 på hur vi skulle åka smile

Fullständigt galen
319 Inlägg
19 april 2009
Emilius skrev:
Chevrolet_racing skrev:
fan va många det kom big_smile, tycker det va lite synd att det inte kom lite fler jänkare sad...
STOR megafon åt CarpeDiem nästa gång!!!! wink eller ett schysst högtalar system så det blir lite tydligare när man ska åka käka och när cruising börjar wink
och ni som klagade över att ni hade glömt jackan hemma, testa och åka buggy wink tongue

va åkte du buggy för? vart ju besviken när jag inte såg pickisen, kollade efter den. sad

Fan visste ju inte att du skulle komma sad... men såg du buggyn då?? tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

Rockabilly
99 Inlägg
19 april 2009
tror de var många som såg buggyn tongue stack ju ut lite gran . smile

M.v.h // Challe

Avstängd
1 714 Inlägg
19 april 2009
Chevrolet_racing skrev:
Emilius skrev:
Chevrolet_racing skrev:
fan va många det kom big_smile, tycker det va lite synd att det inte kom lite fler jänkare sad...
STOR megafon åt CarpeDiem nästa gång!!!! wink eller ett schysst högtalar system så det blir lite tydligare när man ska åka käka och när cruising börjar wink
och ni som klagade över att ni hade glömt jackan hemma, testa och åka buggy wink tongue

va åkte du buggy för? vart ju besviken när jag inte såg pickisen, kollade efter den. sad

näe tyvärr hmm men jag åker på allting, man måste utgå ifrån att jag finns där om de är inom 20 mil från mig

Fullständigt galen
319 Inlägg
19 april 2009
Emilius skrev:
Chevrolet_racing skrev:
Emilius skrev:

näe tyvärr hmm men jag åker på allting, man måste utgå ifrån att jag finns där om de är inom 20 mil från mig

okey, men vi får väll träffas på nästa kanske wink

BurninDices skrev:
tror de var många som såg buggyn tongue stack ju ut lite gran . smile

okey, det var roligt och köra den kan jag säga dig wink folk stannade upp mitt i omkörningarna på motorvägen.
Senast redigerat av Chevrolet_racing (19 april 2009)

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

Rockabilly
99 Inlägg
19 april 2009
hehe skysst tongue men var de inte lite kallt ^^  ja tyckte de va svinkallt ute tongue

M.v.h // Challe

3 113 Inlägg
19 april 2009
synd att man kom så pass sent.. men lyckad träff var det ju allt som sagt.

säg bara till när det blir favorit repris eller nått, då kommer jag med kameran o allting.. big_smile

Semper Fi

154 Inlägg
19 april 2009
Det var en härlig kväll med inge regn. Synd att så många drog hem men ett stort tack till personen som anordnade träffen. Tycker dock att man skall lyssna på reglen som sattes upp.

182 Inlägg
19 april 2009
Vems var den där gigantiska pick up trucken med motivlacken? Den var FEEET!

FreddeK
20 april 2009
Zeeeta skrev:
Pierre-na skrev:
Freddeponken skrev:
hej din bil är en bruksbil så parkera därborta...hmm hehe

Menade mer på att man själv ställer brukisarna en bit bort om man tycker sin bil inte passar bland dom mer stylade osv

ja precis så jag menade! Sen går de att lösa med tex en bild över området med inritade områden för utställning och "vanliga bilar".. så får man väl tänka själv lite ocks?!

Pelle 18år med sin 740 kanske ser den som sitt drömprojekt och inte som bruksbil...hur gör pelle då? vem avgör att pelle har en bruksbil?

Anders har precis monterat en baslåda i sin standardsänkta volvo v50 och vill visa detta...men nu har anders en bruksbil så han kan inte stå med dom andra bilarna.

Josefin har precis köpt sig sin drömbil som är en golf men hon har inte "stylat den" så hon är inte välkommen att ställa ut sin bil. Jossan blir ledsen och får psykbryt!

Kalle har skaffat ett riktigt åk...en gammal sleten bmw men kalle har plöjt ner 200k i motorn men kalles bil är inte stylad så kalle får parkera bland brukisarna!

Alltså ska man ha en öppen träff så tycker jag alla är välkomna! ska man ha en utställningsträff med priser så kör man med öppna kort och att man måste anmäla sig och duger inte bilen enligt crew så får man helt enkelt inte ställa ut.

bara vad jag tycker! Nu ska jag styla min bmw! biltema har neon va?

2 337 Inlägg
20 april 2009
Freddeponken skrev:
Zeeeta skrev:
Pierre-na skrev:

Menade mer på att man själv ställer brukisarna en bit bort om man tycker sin bil inte passar bland dom mer stylade osv

ja precis så jag menade! Sen går de att lösa med tex en bild över området med inritade områden för utställning och "vanliga bilar".. så får man väl tänka själv lite ocks?!

Pelle 18år med sin 740 kanske ser den som sitt drömprojekt och inte som bruksbil...hur gör pelle då? vem avgör att pelle har en bruksbil?

Anders har precis monterat en baslåda i sin standardsänkta volvo v50 och vill visa detta...men nu har anders en bruksbil så han kan inte stå med dom andra bilarna.

Josefin har precis köpt sig sin drömbil som är en golf men hon har inte "stylat den" så hon är inte välkommen att ställa ut sin bil. Jossan blir ledsen och får psykbryt!

Kalle har skaffat ett riktigt åk...en gammal sleten bmw men kalle har plöjt ner 200k i motorn men kalles bil är inte stylad så kalle får parkera bland brukisarna!

Alltså ska man ha en öppen träff så tycker jag alla är välkomna! ska man ha en utställningsträff med priser så kör man med öppna kort och att man måste anmäla sig och duger inte bilen enligt crew så får man helt enkelt inte ställa ut.

Jag håller med, när det kommer till öppna träffar som den här så behöver man inte dela upp bilarna - alla kan parkera på formering skithög, sen är det bara att gå runt och titta smile Min skorv hamnade för övrigt mitt i smeten.

Och ja, Biltema har neon. Och gigantiska alu-vingar! Jag tycker BMW:n behöver lite mer downforce, den såg lite tam ut wink

FreddeK
20 april 2009
Sarge skrev:
Freddeponken skrev:
Zeeeta skrev:

Jag håller med, när det kommer till öppna träffar som den här så behöver man inte dela upp bilarna - alla kan parkera på formering skithög, sen är det bara att gå runt och titta smile Min skorv hamnade för övrigt mitt i smeten.

Och ja, Biltema har neon. Och gigantiska alu-vingar! Jag tycker BMW:n behöver lite mer downforce, den såg lite tam ut wink

javisst det ska åtgärdas...ska till realcar och köpa cornersplitters och durkaluminium fast det kanske dom har på biltema det också. Sen för att ställa ut måste jag skaffa några häftiga skyltar jag kan ha i framrutan...typ: sharkattack skulle va ballt. och sen såg jag på biltema idag att dom har rattöverdrag i guld men pengarna räckte inte så jag få spara till en sån. ja nog har jag ideer alltid så snart kan jag också ställa ut då jag har en stylad bil!

39 Inlägg
20 april 2009
Freddeponken skrev:
Sarge skrev:
Freddeponken skrev:

javisst det ska åtgärdas...ska till realcar och köpa cornersplitters och durkaluminium fast det kanske dom har på biltema det också. Sen för att ställa ut måste jag skaffa några häftiga skyltar jag kan ha i framrutan...typ: sharkattack skulle va ballt. och sen såg jag på biltema idag att dom har rattöverdrag i guld men pengarna räckte inte så jag få spara till en sån. ja nog har jag ideer alltid så snart kan jag också ställa ut då jag har en stylad bil!

Kan inte låta bli att skratta åt dina inlägg.. Men helt rätt!
På en öppen träff ska även brorsan kunna stå med sin raggar40 tongue Det är ju hans projekt smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?

Bilskadeentusiast
291 Inlägg
20 april 2009
fanimej skrev:
Vems var den där gigantiska pick up trucken med motivlacken? Den var FEEET!

Han heter markus och bor i hässelby/backlura. Tyckte jag hörde att det inte var han som har byggt den.

BMW
183 Inlägg
20 april 2009
Freddeponken skrev:
Zeeeta skrev:
Pierre-na skrev:

Jag håller verkligen med dig! smile
Det är så det sa vara, alla ska vara välkomna om inget annat står på infon.

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

Nybörjare
20 Inlägg
20 april 2009
https://www1.garaget.org/gallery/archive/102934/631671_q626gz.jpg
Snygg som f*n

https://www1.garaget.org/gallery/archive/102934/631672_uyepjr.jpg
sååå snygggt

https://www1.garaget.org/gallery/archive/102934/631674_1sk0xg.jpg
Nästtuffast denna kväll

https://www1.garaget.org/gallery/archive/102934/631676_1jt3vw.jpg
Tuffast denna kväll!

Fullständigt galen
319 Inlägg
24 april 2009
hahaha den där fiaten var helt underbar tongue synd att jag inte hade chevan med mig eftersom jag parkerade med buggyn snett bakom den tongue
det hade sett lite komiskt ut

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
N.O.S Cruisers Stockholm

Sök