Har en golf 3a med kablar som ligger löst i hela bilen. Jag har nu tröttnat på att kablarna ligger överallt och började dra kablarna under dörrlisten -> under baksätet -> bagaget saken är den att nu får det inte plats mer kablar :S Jag har dragit kablarna på båda sidorna och nu hittar jag inte något mer lättillgänlingt ställe att dra kablarna på. Så nu till frågan "vart ska jag dra resten av kablarna?"
hur mycket kablar ska du dra egentligen? jag har 3 lågnivåkablar, 4 2,5mm2 högtalarkablar en 21mm2 strömkabel och en 33mm2 strömkabel förutom bilens "egna" kablage och jag har massor med plats kvar..
Det bör finnas plats.. Om du bara sätter fast listen i överkant får det plats fler kablar.. syns ändå inte att den inte sitter fast ordentligt.. Den lossnar inte heller..
tack för svaren jag har 2 lågnivåkablar, 6högtalarkablar, remotekabel. sen har jag lagt strömkabeln för sig under ena listen och så har jag högtalarkablarna under den andra men har bara plats för typ 3st sen blev det lite trångt så jag kommer inte igenom från listen upp till baksätet