3937
Sök

Styling Audi Coupé.. Förstabilen..

Down n`out
514 Inlägg
16 juni 2009
gött med lite audi projekt! ser bra ut detta! kämpa på! å du! glöm inte att det ska va myyyycckkett bilder big_smile hade gött

Down n`out

1 150 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
Lundback skrev:
gött med lite audi projekt! ser bra ut detta! kämpa på! å du! glöm inte att det ska va myyyycckkett bilder big_smile hade gött

Jojjo, jag knatar på.. Nej de är lite roligare att lägga upp mycket bilder när folk skriver.. Tack, Ha de gött!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

185 Inlägg
20 juni 2009
Ser riktigt bra ut! Gillar att du går efter det du själv tycker är snyggt ! wink Blir det någon trimning utav motoren ? smile

626 Inlägg
20 juni 2009
härligt projekt, ska följas! smile funderar själv på en lika audi coupe som 1:a bil, något spec du vet man ska kolla vid eventuellt köp?smile /mvh viktor

för att bli gammal och vis, måste man vara ung och galen!

1 150 Inlägg
20 juni 2009
Trådstartare
Tangen_93 skrev:
Ser riktigt bra ut! Gillar att du går efter det du själv tycker är snyggt ! wink Blir det någon trimning utav motoren ? smile

Ja jag har gjort mer eller mindre som jag själv har tyckt med de mesta.. De är ju jag som ska ha bilen.. Njae jag tvivlar på de, som de ser ut nu iaf.. För de första fyller jag 18 om ett par månader så ekonomin är inte i tipptopp.. Sen är de ju även en förstabil.. Hade!

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
20 juni 2009
Trådstartare
hinowa skrev:
härligt projekt, ska följas! smile funderar själv på en lika audi coupe som 1:a bil, något spec du vet man ska kolla vid eventuellt köp?smile /mvh viktor

Nja jag vet inte riktigt va de skulle kunna vara.. På min så va väl felen typ avgasvärden och bromsar, men de är inget som är vanligt på dom bilarna tror jag.. Men de är bara och satsa, bra förstabil! Hade!

a slice of lemon
and a shot tequila..

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
20 juni 2009
hinowa skrev:

Bromsarna bak krånglar ofta. Och Ventillyftarna skramlar oxå. Det är vanliga Audi symtom.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

1 150 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
LeafBox skrev:
hinowa skrev:

Bromsarna bak krånglar ofta. Och Ventillyftarna skramlar oxå. Det är vanliga Audi symtom.

Aaa de har du rätt i, min handbroms tjärvade satt fast vänsterbak.. De löste sig genom renovering av oken..

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
23 juni 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/69353/692593_puyrah.jpg
Heajaao.. Klar med avgassystemet nu.. Låter sketabra.. Sen provade jag att bara hänga upp bakspoilern med detta resultat.. Hänger ner till vänster pga att dämparn tar i där, så ska skära ut hål förn..

a slice of lemon
and a shot tequila..

46 Inlägg
24 juni 2009
Snygg röva du !  Jag tror de kommer blir grymt fett tillslut om du inte stressar wink

347 Inlägg
24 juni 2009
mecka ljud klipp eller film då när du gasar med nya systemet big_smile

Patrick^^

1 150 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
patrick_90 skrev:
mecka ljud klipp eller film då när du gasar med nya systemet big_smile

Jo jag försökte innan idag, men ljudet hördes knappt, ska prova med lite bättre kamera tänkte jag.. Men de låter riktigt gött...

a slice of lemon
and a shot tequila..

1 150 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
Wikingsson skrev:
Snygg röva du !  Jag tror de kommer blir grymt fett tillslut om du inte stressar wink

De blir nog förjävla bra..

a slice of lemon
and a shot tequila..

8 156 Inlägg
24 juni 2009
Trevlig sommar på dig!
Bra jobbat. Ser ut att kunna bli något riktigt fint av detta projekt!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

46 Inlägg
25 juni 2009
S_Henjer skrev:
Wikingsson skrev:

De blir nog förjävla bra..

Jo det e ju du som gör de så wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
25 juni 2009
Härligt! Mer bilder!! big_smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 150 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Härligt! Mer bilder!! big_smile

Mvh Tommy

Aaop, de kommer så småningom..

a slice of lemon
and a shot tequila..

2 118 Inlägg
25 juni 2009
fan va nice ;D mer bilder big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

bilstylare
245 Inlägg
25 juni 2009
ser riktigt bra ut med kitet;P

Syns Man Inte Finns Man Inte

1 150 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
NJ_ skrev:
fan va nice ;D mer bilder big_smile

TACK.. Gillar verkligen när folk uppskattar mitt bygge.. Mera bilder kommer snart.. Ha de gött!

a slice of lemon
and a shot tequila..

Sök