Klart det inte blir förbjudet med bensinbilar om bara 10 år.. Rent bullshit enligt mig
M3 är fina bilar så då kan man väl lika gärna njuta av dem på vintern som på sommaren. Brukar ju ändå vara barmark större delen av året, så... EVO är säkert skitkul också, men sugsexa har nått speciellt
Sånna kvalitets och felrapporter gäller oftast normala svensson tyvker jag det verkar som... Sköter man sin bil efter boken (eller bättre
) så håller den mååånga sköna mil
alain skrev:
Antisladd kan man koppla bort den genom en knapp som finns för det., värme och defrost fungerar lika bra som andra bilar, det finns t.o.m M3 och M5 som har webasto bensinvärmare.
M3 är en trevlig leksak även på vintertid
Men alla bilar är inte så bra. Nån röten passat jag körde med, precis oduglig va den... Satte man sig i den, slog på defrostern på vindrutan, tror ni inte f*nskapet immar igen i alla fall
Fick ha AC:n på för att bli av med det något sånär snabbt... Och en annan peugeot var man tvungen att ha AC på för att se nått ÖHT...
Har som sagt inte kört E46 M3 på vintern så jag vet inte, men ingen av mina bilar jag haft hittils (Två Saab 900 och en Volvo 740) har någonsin immat igen för mig så sikten blivit kass, och är M3:an lika bra är det bara att handla