2765
Sök

Eftersnack: Skyline/Supraträff Borås 16/5

32 Inlägg
14 maj 2009
#61
fyra

Never argue with idiots.
They pull you down to their level, and beat you with experience.

367 Inlägg
15 maj 2009
#62
Varför börjar det så sent som ett? Bättre att dra igång elva och avsluta vid tre-fyra tiden.

1 255 Inlägg
15 maj 2009
#63
Inlägg raderat.

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

//Admin
Senast redigerat av chrizz (15 maj 2009)

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Lastbilschaffis
811 Inlägg
15 maj 2009
#64
Anubis skrev:
Inlägg raderat.

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

//Admin
fy på dig anubis inte föreslå sådant här! tongue de tar man vid sidan om  & inte här smile

1 255 Inlägg
15 maj 2009
#65
Anubis skrev:
Inlägg raderat.

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

//Admin
Jag menade självklart o köra på en 2-filig påfart på motorväg först upp till 110 km/h cool

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

4 767 Inlägg
15 maj 2009
#66
jag tror jag kommer smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Hertig
182 Inlägg
15 maj 2009
Trådstartare
#67
MadeByMe skrev:
Reeplayed skrev:
Edil_ skrev:
"SKALL" låter som ett tvång, men ni kan inte tvinga någon att sudda reg-nummer, ej heller göra någonting om dessa bilder kommer upp på Garaget. Vill man inte ha sin plåt med på bild, så är det bara att täcka över den! smile



Hur många bilar hoppas ni på? Någon uppfattning om hur många Skylines som finns här runtomkring? smile
Ang det så kan man visst göra nått åt det, det är bara att anmäla bilden. Du får såklart inte ha bilden uppe om ägaren inte vill ha sitt regnummer uppvisat.
Enligt lag så får du fota bilar och publicera med reg nr om inte bilden är kränker din integritet! 
Och på allmän platser så har du tyvärr inte så mycket att säga till om! Samma sak på streetrace, Fotografen får publicera bilder på din bil med reg nr, det är INGET tvång.

Jag censurerar bara reg nr vid olagliga aktiviteter. Men uställningar, blackrace osv så får reg nr vara, då är det upp till ägaren att ta bort nr plåten! smile


Kanske kommer förbi och tittar, blev inget emmaboda!
Är det en så jobbigt om folk önskar på en träff utan "mängder" med bilar att sudda regnr?

Min bil är dålig, autronic cdiboxen verkar ga gett upp sad, men jag hoppas det beror på dålig kontakt någonstans. Ska stressmecka hela förmiddagen imorgon!
Hursom hoppas jag att se flera av er alla imorgon big_smile.


Lastbilschaffis
811 Inlägg
15 maj 2009
#68
Erick skrev:
jag tror jag kommer smile
Erick det finns inga kansken du kommer så är det bara smile annars letar ja upp vart du bor & snor bil inkl förare och kör dit er:Dlol

582 Inlägg
15 maj 2009
#69
folk från göteborg, ingen som har lust att åka upp tillsammans?


Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
15 maj 2009
#70
MadeByMe skrev:
Enligt lag så får du fota bilar och publicera med reg nr om inte bilden är kränker din integritet! 
Och på allmän platser så har du tyvärr inte så mycket att säga till om! Samma sak på streetrace, Fotografen får publicera bilder på din bil med reg nr, det är INGET tvång.

Jag censurerar bara reg nr vid olagliga aktiviteter. Men uställningar, blackrace osv så får reg nr vara, då är det upp till ägaren att ta bort nr plåten! smile


Kanske kommer förbi och tittar, blev inget emmaboda!
Säg att du lägger upp bilderna på Garaget (det var det jag syftade på) och en person ser sin bil ligga upp med regnr. Då kan han anmäla bilden och vips så tas den bort. Likadant om en fotograf ser sin bild och någon har raderat hans namn på bilden, då kan man anmäla och vips, så tas den bort smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.

4 767 Inlägg
15 maj 2009
#71
Tuhkanen skrev:
folk från göteborg, ingen som har lust att åka upp tillsammans?
Jodå, bara jag får klartecken att jag e ledig imån så åker jag gärna på rad.. smile

Försöker få med mej Rushman här på garaget också smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

582 Inlägg
15 maj 2009
#72
va gött, är ju lite roligare att köra upp tillsammans än att köra helt själv upp smile


Evolution Garage
171 Inlägg
15 maj 2009
#73
noki skrev:
kaxxen skrev:
TP_ skrev:

För att då är där 1000st 200SX som tyvärr inte räknas som ovanliga i jämförelse med Skyline&Supra.
Detta är som sagt endast Skylines&Supror, vill folk komma och kika är de välkomna men ställ gärna bilarna någon annan stans så vi har parkeringen ren för de tänkta bilarna cool.
modell rasist winkbig_smilelol  vi är de renrasiga bilarna =P närå men det ligget i dfet tp säger.
200sx saknar ju två kolvar big_smile så då går det ju inte!!! 6 piston turbo is the shit!
Men min 200'a saknar inte två kolvar wink får jag med komma då? tongue

//TexoN

Evolution Garage
Drift ya later dude ;)

4 767 Inlägg
15 maj 2009
#74
Tuhkanen skrev:
va gött, är ju lite roligare att köra upp tillsammans än att köra helt själv upp smile
Jag hänger med!

Ska vi ses vid burger king delsjömotet kl 12? smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

4 767 Inlägg
15 maj 2009
#75
TexoN skrev:
noki skrev:
kaxxen skrev:

modell rasist winkbig_smilelol  vi är de renrasiga bilarna =P närå men det ligget i dfet tp säger.
200sx saknar ju två kolvar big_smile så då går det ju inte!!! 6 piston turbo is the shit!
Men min 200'a saknar inte två kolvar wink får jag med komma då? tongue

//TexoN
Ta 300an texmex smile Den går på alla sex den me cool

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

582 Inlägg
15 maj 2009
#76
Erick skrev:
Tuhkanen skrev:
va gött, är ju lite roligare att köra upp tillsammans än att köra helt själv upp smile
Jag hänger med!

Ska vi ses vid burger king delsjömotet kl 12? smile
Ja det låter ju bra smile så alla från göteborg so mska upp kan ju samlas då


32 Inlägg
15 maj 2009
#77
Hänger på från BK Delsjömotet kl 12 cool

Never argue with idiots.
They pull you down to their level, and beat you with experience.

582 Inlägg
16 maj 2009
#78
va gött, ses vi där imon smile


4 767 Inlägg
16 maj 2009
#79
Tack för en rolig dag alla gamla och nya vänner smile

Kompisen tog lite foton som jag tror han lägger upp såsmåningom smile

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

29 Inlägg
16 maj 2009
#80
ja, jag får säga detsamma fast jag kom utan bil. kul att se er alla. en sak är säker: nästa gång kommer inte bara jag, utan bilen oxå smile

please don´t make me angry, you wouldn´t like me when i´m angry


Sök