4090
Sök

Extraljus v70 tdi-98. komentarer

44 Inlägg
1 maj 2009
Trådstartare
ska extraljus sitta på bilen eller ligga i garaget? bilen i fråga en v70 diesel.
Vad tyckerni??

https://www1.garaget.org/gallery/archive/60908/642686_hgpfwb.jpg

Egen företagare
864 Inlägg
1 maj 2009
jag tycker det verkar bra så, huvudsaken är ju att det ska vara bra ljus. men är det inte lika bra att montera av dom nu när det är sommar??

Riktiga män luktar DIESEL
Patrik´s Maskintjänst
www.skogsforum.se

1 024 Inlägg
1 maj 2009
tycker det inte är snyggt ; ( inte på sommaren iallfall

Licens Svetsare
219 Inlägg
44 Inlägg
1 maj 2009
Trådstartare
Rand skrev:

vadå är de snyggare på vintern eller?? haha

Thorssa
1 maj 2009
daniel_tapper skrev:
Rand skrev:

Förmodligen så syftade han på att det oftast inte är så mörkt på sommaren men på vintern är det mörkt mest hela tiden, med andra ord är de inte så betydelsefulle på sommaren...

44 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
Thorssa skrev:
daniel_tapper skrev:
Rand skrev:

Förmodligen så syftade han på att det oftast inte är så mörkt på sommaren men på vintern är det mörkt mest hela tiden, med andra ord är de inte så betydelsefulle på sommaren...

jo jag förstod de.. lät bara lite roligt som att de helt plötsligt blev snyggare så fort snön faller:D

1 024 Inlägg
2 maj 2009
Thorssa skrev:
daniel_tapper skrev:
Rand skrev:

det har du så rätt i att jag gjorde!

\m/(><)\m/
742 Inlägg
2 maj 2009
Extraljus har man på vintern.. Har haft 5 blåa hella rallye 3000 på nästan alla mina bilar och dom monterar man sent på hösten och tar bort dom på vårkanten för det är inte snyggare med extraljus. Jävligt skönt att ha bra lysen när man åker till och från jobbet och det är kolsvart ute

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

332 Inlägg
3 maj 2009
Fattar inte varför folk ska montera av extraljus under sommaren .. visst dom är snyggare utan men vafan de är väl mörkt under sommarnätterna oxå? inte lika länge men äre mörkt så äre mörkt ..
Ajja men jag tycker du kan behålla dom .. men vill du ha det snyggare så byt extraljus.
Bosch modellen är ju skitful. Köp ett par hella 3003 blue om du har pengar över smile o montera dom på ett snyggt sätt så passar det året runt. Funktion före styling enligt mej!

Sök