Jag ska skaffa ett slutsteg och funderar på ett 4-kanaligt då jag ska ha 2 högtalare och 1 bas på det.. Basen ligger på 4 Ohm, 350 RMS och 700 W max.. högtalarna vet jag inte mycket om:
Dem till vänster Någon som kan får gärna berätta
Vad ska jag ha för slutsteg för att det ska bli bra?
Till det där behöver du inga värstinggrejer. Jag tror jag känner igen dom, från Rusta va? Rätta mig om jag har fel. Om du ändå kör med ekonomigrejer så varför inte ett steg från biltema? Skulle säkert funka bra ihop med dom där högtalarna och inte är det dyrt heller
Till det där behöver du inga värstinggrejer. Jag tror jag känner igen dom, från Rusta va? Rätta mig om jag har fel. Om du ändå kör med ekonomigrejer så varför inte ett steg från biltema? Skulle säkert funka bra ihop med dom där högtalarna och inte är det dyrt heller
Ja, får köra budjet med tanke på att jag är arbetslös
Högtalarna har jag hört ska vara från rusta, så antagligen är de väl det de liknar dessa http://www.rusta.se/hogtalarlada_bas_6_ … 01180.html väldigt mycket, kan vara en ny modell de skaffat in Vad ska jag kolla efter på steget då?
Tyvärr så gick det inte att länka till någon sida på Biltema, men om du går in på biltema.se, klickar på bilstereo, slutsteg, sen den längst upp. Kostar 899 kr.
Eller du... Ska du ha ett steg till din 12" på 700 w eller ska du ha ett steg till dom som är på bilden? Jag trodde iaf att det var dom på bilden som du menade, men nu blev jag osäker.
Eller du... Ska du ha ett steg till din 12" på 700 w eller ska du ha ett steg till dom som är på bilden? Jag trodde iaf att det var dom på bilden som du menade, men nu blev jag osäker.
Tänkte försöka hitta ett steg som jag kunde ha till båda, men helst till basen