3753
Sök

Epa raggare

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
6 maj 2009
Plankpojk skrev:
jag vet att mycket folk som snackar skit här, men de finns dom som är över 18 också kan jag lova smile

Det är MÅNGA som snackar skit och är över 18 härinne. wink
Själv passerade jag 18 för alltför länge sen. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

1 150 Inlägg
6 maj 2009
740Glt16valve skrev:
lelleal skrev:
Rerra skrev:

Det är nog inte åldern i sig dom syftar på utan mer på att oseriöst folk borde inte få finnas här på garaget.

japp de va så ja fattade de med inget fel på epa atraktor ångrade sj att ja aldrig skaffade nån...

dom är ivägen när man kommer med lastbilen och ska man om dom så slår dom ur spärren och gasar sen lägger dom sig i 30 och onödigt att skada lacken på lasbilen för att trycka till en bon epa smile

se de i en 16 årings ögon va inte så gubbig ...iof är ja 19 så de kanske är lättare då

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 maj 2009
Rquired skrev:
nån som minns AutoCare?

hahahaha oja man ville bara spy på na men hans trådar gav ändå både ett och två skratt lol

Rock'n Roll

OEM <3
6 957 Inlägg
6 maj 2009
MHperformance skrev:
Bjork skrev:
Jo, det har börjat bli väldigt mkt yngre folk här.
En del kan ju faktiskt sin sak men många man sett bara sitter och är "tangentbordsduktiga"

Borde inte skriva detta men...införa 18-årsgräns på Garaget?

Jag är 17år, har bilder hemma när jag var 7år och hjälpte till och riva ut motorn på en cheva impala..
haft för många bilar och skruvar dagligen, går även fordonsutbildning och utbildar vid sidan av till rallymekaniker.. är det då synd att jag får vara medlem här? det finns nog fan folk som är över 18 och inte alls har lika starkt intresse som jag!
Mvh mattis

Okej, jag visste att det var dumt att skriva så..INGEN ska ta detta personligt!
Det finns folk som är duktiga trots att dom är 17 år och det finns folk som är kass trots
att dom är 30 år..

Jag ställer mig i ledet till dom som säger att så länge -18 år sköter sig så kan dom gott härja
här smile

Mvh

OEM <3

12 086 Inlägg
7 maj 2009
Jag lider inte av de få epor jag observerat på sidan.. med få menar jag kanske 1 i halvåret.

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
7 maj 2009
varför äns bry sig igentilgen epor är ju trotsallt bilar i grund och botten antar att de är vlädigt få som inte går som bilar oxå....

men men om de är så att folk stör sig så mkt på de under 18?

varför skriver ni då inte 1 tråd i förslag lr vad den hette att de skaffar person nr regg lite svårt och regga sig under 18 då;)

277 Inlägg
7 maj 2009
Bjork skrev:
En del kan ju faktiskt sin sak men många man sett bara sitter och är "tangentbordsduktiga"

Jag fyller 16 i september men jag tycker jag sköter mig ganska bra.

Why drive M-Power when you can drive Ecopower!

1 150 Inlägg
7 maj 2009
Hockeyfrillan skrev:
Bjork skrev:

noterar de här !

OEM <3
6 957 Inlägg
7 maj 2009
Hockeyfrillan skrev:
Bjork skrev:

Som sagt...inget att ta PERSONLIGT och sen har jag aldrig sett ett enda inlägg från dig så tongue

Sköter man sig får man stanna! Gäller allt och alla.

Och många bilbyggare som idag är i eliten så att säga, startade från grunden med just en Epa/A-traktor.
Lägg era ev. traktorer i galleriet under "Mina fordon" så man kan beundra dom, inte under"Bilar"

Mvh
Senast redigerat av Bjork (7 maj 2009)

OEM <3

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
8 maj 2009
Bjork skrev:

paaah tänk stackars mig då sad?  jag e ju bara 17 än wink

7 120 Inlägg
8 maj 2009
16-års gräns skulle vara lagom! Visst skulle yngre kunna komma in iaf men några får man ju bort..
Senast redigerat av Aerodynamik (8 maj 2009)

OEM <3
6 957 Inlägg
9 maj 2009
ralle_boyen skrev:
Bjork skrev:

paaah tänk stackars mig då sad?  jag e ju bara 17 än wink

Men vafan, är alla så här känsliga tongue INGEN SKA TA DET PERSONLIGT.

OEM <3

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
9 maj 2009
Finns snygga Epor o det finns smarta 16 åringar men dom är lika vanliga som en Bentley på ICA parkeringen.

3 259 Inlägg
10 maj 2009
Grabber skrev:
Finns snygga Epor o det finns smarta 16 åringar men dom är lika vanliga som en Bentley på ICA parkeringen.

lollollollollol

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Avstängd
285 Inlägg
10 maj 2009
18-årsgräns jag jag missat isåfall.
Fattar bara inte varför?
Det finns väl lika mycket okunnigt folk över 18 som det finns under?
Jag är 16, men då får väl jag dra härifrån då.

12 086 Inlägg
10 maj 2009
Jag är 15 och ingen har märkt det på 5 år mohaha big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
10 maj 2009
MaulinR skrev:
18-årsgräns jag jag missat isåfall.
Fattar bara inte varför?
Det finns väl lika mycket okunnigt folk över 18 som det finns under?
Jag är 16, men då får väl jag dra härifrån då.

Den här tråden snöar iväg som alla andra så fort det är känsliga saker som kommer på tal.

För att citera reglerna "• Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig.

Och alla under 18 år tar ju åt sig GANSKA MKT tkr jag just nu..sen vem har nämnt ngt om okunnig/kunnighet vad gäller resp. målgrupp?

Alla kan lite om ngt, tillsammans blir det ett starkt forum !

OEM <3

21 761 Inlägg
10 maj 2009
og900turbo skrev:
hmmm , man kan inte sätta en gräns på en hemsida , folk som är under kan regga sej ändå ! så är ju lika bra o lägga ner tjatet om 18 årsgräns !

En sån här hemsida behöver riktlinjer. Administratören har då bestämt att en av dessa riktlinjer ska vara en rekommenderad åldersgräns på 18 år, inte ett förbud mot alla under 18 år. Det är en viss skillnad. Regler och anvisningar kan alltid missbrukas och misstolkas, men de måste finnas för att försöka skapa någorlunda ordning. smile

Jag personligen störs inte heller av så kallade "epa-raggare", om folk under den rekommenderade åldersgränsen (och naturligtvis folk över åldersgränsen) sköter sig så är det ju inget att anmärka på. smile

517 Inlägg
10 maj 2009
Det där om att införa åldersgräns och tro att det löser problemet är bara att glömma. Är ju ganska lätt att knappra in vilka födelsedata som helst om man har ett sådant system...

Det enklaste och bästa är som sagt: Ser man en epa eller något annat opassande på garaget så klickar man bara på det lilla röda frågetecknet längst ner i hörnet på sidan och anmäler det. Har personligen gjort det ett flertal gånger lol

Moparboy440 skrev:
ni ska vara glada som har Epor/a-traktor , nått sånt finns inte i finland sad .

glada!? epa/a-traktorer behöver inte besiktigas varje år vilket gör dessa livsfarliga när oseriösa ägare låter dem förfalla bortom räddning.

Ett bra exempel på detta är kompisens sönder rostade ford transit som ramen vek sig så pass mycket att kardanen åkte ur växellådan och släpades efter gatan. Det enda som i princip höll ihop bakvagnen var bladfjädringen yikes

Har även hört skräck exempel om den gula duetten vars bromsar tog sämre än motorbromsen :p

Föresten ska ni vara glada i finland som har koskenkorva, nokia och en jävla massa kärnkraftverk! Vf har vi då !? ericsson, volvo och saab som är på randen av konkurs sad
Senast redigerat av Ghost_Face (10 maj 2009)

N/A
141 Inlägg
10 maj 2009
ok. Om vi ska klaga på alla "epa-raggare" för att dom är under 18 och bara har en epa, borde vi inte då också klaga på alla fina tjejer som har massa kort på sig själva och ingen bil?

Missförstå mig rätt, jag har inget emot några av er. Bara man sköter sig. Tycker ju att dessa "epa-raggare" i almänhet borde kunna ett och annat när det gäller bilar.

Sök