Inför:Kiruna Sound&Style Billjudstävling&Utställning i Kiruna 13/6 2009

MICKEHEHE HEHE
22 maj 2009 · 156 Inlägg

JohanHedlund skrev:
Jäklar vad fint smile , Passaten lär vara klar till det och jag kommer vara där! smile

Vad göru med passaaaaten ;b?

StreetX_88
22 maj 2009 · 78 Inlägg

MICKEHEHE skrev:
Kommer nog också och kikar förbi smile Mr Stendalen får ta och köra min bil, så det fixar sig : ) Dock hinner nog inte nya basen bli inspelad "/ och hoppas att jag hinner få ordning på allting innan dess.. Väntat över 1vecka på basen och steget nu hmm

Okej får hoppas det kommer då så du får ihop det och kan vara med smile

Full speed or nothing!
pattilatti2 Billjuds fanatiker.
23 maj 2009 · 2 853 Inlägg

synd att jag har en bit dit annars skulle ja kommit. alltid kul och visa upp och spela lite.

MICKEHEHE HEHE
23 maj 2009 · 156 Inlägg

StreetX_88 skrev:

MICKEHEHE skrev:
Kommer nog också och kikar förbi smile Mr Stendalen får ta och köra min bil, så det fixar sig : ) Dock hinner nog inte nya basen bli inspelad "/ och hoppas att jag hinner få ordning på allting innan dess.. Väntat över 1vecka på basen och steget nu hmm

Okej får hoppas det kommer då så du får ihop det och kan vara med smile

får ihop får jag nog ;b värre om man hinner spelain, är ju itne långt kvar så smile

StreetX_88
23 maj 2009 · 78 Inlägg

MICKEHEHE skrev:

StreetX_88 skrev:

MICKEHEHE skrev:
Kommer nog också och kikar förbi smile Mr Stendalen får ta och köra min bil, så det fixar sig : ) Dock hinner nog inte nya basen bli inspelad "/ och hoppas att jag hinner få ordning på allting innan dess.. Väntat över 1vecka på basen och steget nu hmm

Okej får hoppas det kommer då så du får ihop det och kan vara med smile

får ihop får jag nog ;b värre om man hinner spelain, är ju itne långt kvar så smile

Ja de är ju det också, får köra et par hundra rundor runt raggen i gåtakt så tongue

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
23 maj 2009 · 1 342 Inlägg

Jettan är under konstruktion så för mig blire inget.. Omlackering å ljudbygge

Audis in Scandinavia Crew
StreetX_88
29 maj 2009 · 78 Inlägg

Snart bara två veckor kvar till tävlingen smile Hur går det för alla, börjar byggena bli klara?

Full speed or nothing!
enberg_187 Snabb =)
29 maj 2009 · 247 Inlägg

hade kommit med cabben om det inte varit ms meet : )

mvh enberg

Just real power no turbo shit =)
StreetX_88
1 juni 2009 · 78 Inlägg

Magic skrev:
Ja vafan man får väl ta och söka fram en gammal tvättsvamp å skrubba upp mussen å ställa den där för att blänka lite smile

Ja det är väl självklart att du ska det! smile

Full speed or nothing!
blankz IT/Fordonstekniker
3 juni 2009 · 56 Inlägg

Magic skrev:
Ja vafan man får väl ta och söka fram en gammal tvättsvamp å skrubba upp mussen å ställa den där för att blänka lite smile

har du fått hem henne nu? stod ju fasen flera månader på hälsan yikes

audi quattro sportfahrwerk
NordicAudi
MICKEHEHE HEHE
3 juni 2009 · 156 Inlägg

StreetX_88 skrev:
Snart bara två veckor kvar till tävlingen smile Hur går det för alla, börjar byggena bli klara?

Mitt ljudbygge är så gott som klart smile
Bara dra kablar och stoppa dit 2nya dörrhögtalare så är allt klart, fast har dock inte en sterio som kan spela ifrån cd--skivor, och med USB minne blir det väl lägre och lite sämre ljud om jag inte misstolkat allt? Men hade iaf vart bra ifall någon kunde säga låtnamn eller skicka överlåten via msn, så får jag dra in den i mitt minne och testa?
Måste ha i mitt minne för att alla minnen funkar inte i sterion hmm

Vart i bilen kommer ni mäta db btw? Framrutan eller mitt i hela allt?

NikkeSiekas Audis in Scandinavia
4 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Framrutan 20cm ner från backspegeln

Audis in Scandinavia Crew
twostroke
4 juni 2009 · 125 Inlägg

jaa vad blir det för låt? smile

StreetX_88
4 juni 2009 · 78 Inlägg

Jag har faktiskt inte full koll på vilken låt det var vi skulle köra, andra som sköter det men om jag inte minns fel så var det en MDS bastest låt. Precis som nikkelicious skrev så placeras mätaren nedanför backspegeln. Bara en vecka kvar nu, annons kommer i bladet på onsdag och till helgen blir det att dela ut flyers på stan om det inte är ös regn.

Full speed or nothing!
NikkeSiekas Audis in Scandinavia
4 juni 2009 · 1 342 Inlägg

Bilen lackad big_smile Men anus att datumet är samma som Ljusdal crusing..

Audis in Scandinavia Crew
audirocks Stolt kirunabo
5 juni 2009 · 234 Inlägg

Nu sitter reklamdekalen på bakrutan big_smile

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
MICKEHEHE HEHE
5 juni 2009 · 156 Inlägg

StreetX_88 skrev:
Jag har faktiskt inte full koll på vilken låt det var vi skulle köra, andra som sköter det men om jag inte minns fel så var det en MDS bastest låt. Precis som nikkelicious skrev så placeras mätaren nedanför backspegeln. Bara en vecka kvar nu, annons kommer i bladet på onsdag och till helgen blir det att dela ut flyers på stan om det inte är ös regn.

okey, alltså äre en emd ett basslag i typ några sekunder? inte en hel jävla låt tongue

StreetX_88
5 juni 2009 · 78 Inlägg

MICKEHEHE skrev:

StreetX_88 skrev:
Jag har faktiskt inte full koll på vilken låt det var vi skulle köra, andra som sköter det men om jag inte minns fel så var det en MDS bastest låt. Precis som nikkelicious skrev så placeras mätaren nedanför backspegeln. Bara en vecka kvar nu, annons kommer i bladet på onsdag och till helgen blir det att dela ut flyers på stan om det inte är ös regn.

okey, alltså äre en emd ett basslag i typ några sekunder? inte en hel jävla låt tongue

Har för mig att den var runt 1 minut lång, vi skall ha ett möte på måndag och efter det uppdaterar jag tråden med mer info

Full speed or nothing!
StreetX_88
5 juni 2009 · 78 Inlägg

audirocks skrev:
Nu sitter reklamdekalen på bakrutan big_smile

Kanon bra, då är det bara att dra ut och ragga så vi får reklam ;D

Full speed or nothing!
audirocks Stolt kirunabo
5 juni 2009 · 234 Inlägg

StreetX_88 skrev:

audirocks skrev:
Nu sitter reklamdekalen på bakrutan big_smile

Kanon bra, då är det bara att dra ut och ragga så vi får reklam ;D

Jo för fan måste bara tvätta aset är mer svart än silver xD

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang