Nice, riktigt fina priset.. synd att man inte hade Volvo bara :p
Whaah du menar att du sviker Saab för en sleten pokal, lite extraljus och pads? Det var det värsta jag hört. BUUUUUU! Snarare BRA att du inte har en volvo
Till topic. Sjukt nice event Richard + crew. Bra meet i alla kategorier. Grattis till vinnarna och angående just det, vad heter dessa två på gorg?
1:a Pris: Volvo V70N Magnus "MR H" 3:e Pris :Volvo V50 Jimmy H
Simma lugnt // Cambrant
Sök på Mr H så finner du han o den andra är inlägget ovan för dig
Tack för all den positiva kritiken! Nästa år skall den göras ännu bättre, fick några bra tips från er utställare o publik om vad man kunde göra bättre
Jag vill också passa på att tacka för en på alla sätt mycket trevlig utställning, och inte minst ett jättestort tack till er som röstade på min bil! Jag förväntade mig absolut inte att vinna något pris och blev nog en smula "blockerad" när jag hörde mitt nummer ropas upp. Jag var inte så oberörd som det kanske verkade men det var först på vägen hem som jag riktigt fattade vad som hänt!
Än en gång ett stort tack till arrangörerna, medutställarna och publiken! Tack!!
Jag vill också passa på att tacka för en på alla sätt mycket trevlig utställning, och inte minst ett jättestort tack till er som röstade på min bil! Jag förväntade mig absolut inte att vinna något pris och blev nog en smula "blockerad" när jag hörde mitt nummer ropas upp. Jag var inte så oberörd som det kanske verkade men det var först på vägen hem som jag riktigt fattade vad som hänt!
Än en gång ett stort tack till arrangörerna, medutställarna och publiken! Tack!!
Du såg väldigt förvånad ut också Nästan som nån slog dig i ansikte med något utan att du var beredd
Jag vill oxå tacka för denna trevliga träff som sluta med att jag fick med mig ett pris hem för Best Multimedia. + bonusen från Mekonomen. Grymt bra anordnat. Tack alla er som röstade på min ljudande bil