Mercedes tillverkar riktigt bra bilar. Har tyvärr bara ägt en Merca, men den saknar jag. Och så kan jag ju briljera med att jag under en dags tid fick provköra en SLR McLaren. Inte den vackraste av supersportbilar, men otroligt grym att köra.
Har dock mina funderingar på att investera i en Mercedes igen. Visserligen en äkta AMG, men ändå väldigt långt från SLR-nivån ... Tyvärr ...
Är de inte en Mercedes är de bara en bil. Jävligt sköna bilar att åka köra och extremt stabila. Jag köpte en w123 ifjol som vinter bil ifjol och jag blev positivt överraskad. Att en 28 år gammal bil var så skön å bra!
kunde inte låta bli att se detta men en merca träff vore råskoj! Jag själv älskar mercedes in till döden Tror inte många är så aktiv på mb-forumet,är medlem där också men märker ganska fort att dom som varit där en gång i tiden inte är där längre :S
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
kunde inte låta bli att se detta men en merca träff vore råskoj! Jag själv älskar mercedes in till döden Tror inte många är så aktiv på mb-forumet,är medlem där också men märker ganska fort att dom som varit där en gång i tiden inte är där längre :S
Jag tycker det är ganska stor aktivitet där på mbsca.com. Nästa stora träff är ju i Göteborg 16-18 juli. Lite långt för mig i år men förra året var det i Sigtuna, bara en stenkast härifrån och året innan var det i Skokloster.
jo men dom skulle haft nått i mitten av sverige så de blir lika stort avstånd från alla,jag bor ju i skellefteå så de blir inte så kul ekonomiskt för mig
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare