Jag tycker också att kvällen var kanon, fina bilar å vackra babes...
Ja vädret var ju bra men det blev bra kallt framåt tolvslaget, huuua.
Väldigt lugn kväll kändes det som, lite däckskrik å inge bråk (typ) men gott om fylla vare då.
Sen lite gnäll såklart, som Glenne själv skrev "såg då att det var mååånga vanliga bilar så då tog vi ett antal varv med Granadan"
Precis, ähh dom kör ju med en vanlig bil så då kan vi ju också åka runt med våran...
Så tänker tyvärr många så det är ju en orsak till svenssonbilarna, ja menar man åker ju inte på en gräsklippare om det är en HD-träff eller hur!!????!!
Hell NO, ere cruising så ere... Det var väl ingen jävla bilträff eller hur!
Seriöst asså så många jävla V*lv* bilar (hemligt märke) på samma ställe under en och samma kväll har jag fan inte sett på mååånga år!
När man går runt bland folk så skrattar dom/blir lite sne på folk som åker runt i sina svenssonbilar samtidigt som folk åker runt i gamla amazoner och tror att dom är jättehäftiga och att amazon är värsta raggarbilen typ!
Tycka vad man vill om idioterna som åker svenssonbil på en cruising men jag tycker då iaf att dom är helt och hållet på fel plats, håll er till bilträffar-jävligt enkelt eller hur!!!!! (om det är kallt ute så tar man på sig mer kläder eller så stannar man faan hemma)
Sure visst så har vi alla olika åsikter och min är väl ganska tydlig men jag skriver inte för att få vänner/ovänner utan jag skriver bara ner lite kritik (min åsikt ang cruisingen) helt enkelt!
Visst en fråga är ju vart man ska dra gränsen för vilka som får och vilka som inte får!
Over n out........
Senast redigerat av Jezzze (18 maj 2009)
Jobbar som frilansande gynekolog...