2292
Sök

Ett dyrt batteri eller 2 billiga batteri ?

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
18 maj 2009
Ja men han ska ha 2 basar.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

4 693 Inlägg
18 maj 2009
Jaha, men det stod min JBL 1214

Booyakasha!

278 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
Jaha, men det stod min JBL 1214

Skrev fel då xD  ska ha 2 st paralellkopplar dom

21 761 Inlägg
18 maj 2009
fabbemannen skrev:
okej okej, men är det mer värt att köpa de för 750kr eller köpa de på hemsidan som kommer kosta ca 2000 kronor inkl frakt ? Det är ju tusan att man måste köpa ny batteriladdare också hmm Blir massa dyra priser på de ju sad

Jo, tyvärr kostar det en slant om man ska ha lite mer avancerade laddare. Köp Uni Bull i så fall, om batteriet verkligen bara är använt en gång så har du gjort ett bra köp tycker jag. Det ska ge märkbar skillnad i din bil med det batteriet, speciellt ifall det ordinarie batteriet börjar vara trött. smile
Senast redigerat av Drönirettab (18 maj 2009)

278 Inlägg
18 maj 2009
Trådstartare
Drönirettab skrev:
fabbemannen skrev:
okej okej, men är det mer värt att köpa de för 750kr eller köpa de på hemsidan som kommer kosta ca 2000 kronor inkl frakt ? Det är ju tusan att man måste köpa ny batteriladdare också hmm Blir massa dyra priser på de ju sad

Jo, tyvärr kostar det en slant om man ska ha lite mer avancerade laddare. Köp Uni Bull i så fall, om batteriet verkligen bara är använt en gång så har du gjort ett bra köp tycker jag. Det ska ge märkbar skillnad i din bil med det batteriet, speciellt ifall det ordinarie batteriet börjar vara trött. smile

Okej, jag får väl dra iväg ett mejl till honom då smile jo de batteriet där sitter i verkar riktigt dött
den startar verkligen inte utan laddaren på.. Asså när vi tagit hem bilen o sånt så starta den fint o sånt riktigt bra, men sen en dag så städa jag bilen och hade dörrarna öppna, ja då tänkte jag ju inte på taklampan, så den lös i flera timmar under städningen och sen dess har den inte startat utan laddare. hmm batteriet är antagligen helt urladdat för när jag vrider på nycklen är den helt död och batterilampan lyser i instrumentpanelen.

Sök