3215
Sök

Angående: Friday Night Meet - Stockholm 29/5

132 Inlägg
29 maj 2009

German Engineering
9 083 Inlägg
29 maj 2009
_R_ skrev:

§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.
• Garaget får inte användas till att organisera olagliga streetrace eller sprida reklam (t.ex. tid och/eller plats) för olagliga streetrace.

//CarpeDiem - Arrangörens medhjälpare

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

9 108 Inlägg
29 maj 2009
Saab_Diana skrev:
paragrafryttare

Streetrace ska inte anordnas via forumet så enkelt är det. Den attityden kommer du inte heller så långt på.

Team Night Meet
217 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
BlueStripe skrev:
får jag också plats på listan? neutral jag dyker antagligen upp lite för sent då jag inte har möjlighet att komma vid klockan 21.

Absolut, bara fylla ut på listan.. är den slut så skiver du bara dit några nr o sätter ditt namn bakom smile

easy to sound cocky when you got no ride..

Team Night Meet
217 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
cherylee skrev:
Jag e fan på me min subba! smile
men fan den e såå smutsig från emmaboda o jag får inte tvätta den pga nypolerad.. suck.. :S

Jag har jobbat med rekond av bilar i 4 år nu & måste säga att ja inte riktigt förstår det du skrivigt :p
Den är smutsig, men nypolerad? om man polerar en bil så är den väll nytvättat ? tongue haha & poägen med att polera en bil & vax behandla den är ju till större delen för att den ska bli lätt att tvätt med ett fint resultat? eller vad har du gjort för lack behandling på bilen ? smile
Senast redigerat av vonekfalk (29 maj 2009)

Sthlm(s)low
168 Inlägg
29 maj 2009
Taggad som F för ikväll, ska bli sjukt kul:) roligt att så många skrivit upp sig, å hoppas alla kommer, blir nog hur roligt som helst de här:D å hoppas många e sociala ikväll å inte bara står å trycker i ett hörn:P ses ikväll:D!!

Team Night Meet
217 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
cherylee skrev:
vonekfalk skrev:
cherylee skrev:
Jag e fan på me min subba! smile
men fan den e såå smutsig från emmaboda o jag får inte tvätta den pga nypolerad.. suck.. :S

Jag har jobbat med rekond av bilar i 4 år nu & måste säga att ja inte riktigt förstår det du skrivigt :p
Den är smutsig, men nypolerad? om man polerar en bil så är den väll nytvättat ? tongue haha & poägen med att polera en bil & vax behandla den är ju till större delen för att den ska bli lätt att tvätt med ett fint resultat? eller vad har du gjort för lack behandling på bilen ? smile

det jag menar va.. bilen polerades för 2 veckor sen inför emmaboda.. öven nylackerade delar..
får inte tvätta bilen på 1 månad har jag hört.. med avfettning... kan det vara så?
men tänkte åka iväg o spola av bilen inför ikväll iaf, men har SJUKT mkt insekter på bilen.. suck..

att du inte ska använda avfättning de första veckorna efter nylackering & lackbehandling är olika, beroende på vad för lack-behandling osv..
Själv arbetar vi med Tefcar & sonax medel, de kan man tvätta bilen direkt efter en behandling om så skulle behövas smile men alla har olika osv ..
Spola av bilen med lågt tryck, svampa med ett snällt schamp så borde de inte vara någon fara! smile

Jag är pratglad & även många fler som kommer ikväll ja känner, bara slinka in o säga hej så ska du se att det går bra smile står förmodlign vid den röda calibran wink

Tysk nörd
69 Inlägg
29 maj 2009
cherylee skrev:
vonekfalk skrev:
cherylee skrev:

det jag menar va.. bilen polerades för 2 veckor sen inför emmaboda.. öven nylackerade delar..
får inte tvätta bilen på 1 månad har jag hört.. med avfettning... kan det vara så?
men tänkte åka iväg o spola av bilen inför ikväll iaf, men har SJUKT mkt insekter på bilen.. suck..

att du inte ska använda avfättning de första veckorna efter nylackering & lackbehandling är olika, beroende på vad för lack-behandling osv..
Själv arbetar vi med Tefcar & sonax medel, de kan man tvätta bilen direkt efter en behandling om så skulle behövas smile men alla har olika osv ..
Spola av bilen med lågt tryck, svampa med ett snällt schamp så borde de inte vara någon fara! smile

Jag är pratglad & även många fler som kommer ikväll ja känner, bara slinka in o säga hej så ska du se att det går bra smile står förmodlign vid den röda calibran wink

well Ja vi får säga hej! big_smile
men jag ska väl försöka tvätta den smile

Du får väl komma fram om du ser mig och evon för fan wink

Tysk nörd
69 Inlägg
29 maj 2009
cherylee skrev:
Rudolf skrev:
cherylee skrev:

well Ja vi får säga hej! big_smile
men jag ska väl försöka tvätta den smile

Du får väl komma fram om du ser mig och evon för fan wink

ja men det har jag tänkt! måste ju få se din nya kärra. men din förra va ju fin den med, men denna e så porr!! big_smile välkommen till rallyjapsarna wink

Hehe tack tack, Denna är mysig med smile Rör på sig bra mycket bättre än audin.

164 Inlägg
29 maj 2009
Cheryleee!! Jag kommer ju :p

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

German Engineering
9 083 Inlägg
29 maj 2009
Det här ser bra ut, listan fylls på med mer och mer deltagare inför Friday Night Meet big_smile

Vonekfalk kommer till träffen med en röd Opel Calibra -91 med vita stripes, prata gärna med honom om ni har frågor smile Jag hjälper till med träffen så att det flyter på smile

//CarpeDiem - Arrangörens medhjälpare

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

164 Inlägg
29 maj 2009
Ska iväg o tvätta bilen nu! Och själv ser jag ut som om jag har pundat i hela mitt liv... sad ONT gör de"

"Jag ska inte skaffa mig någon karl, jag ska till skroten o skaffa mig ett avgasrör!"

112 Inlägg
29 maj 2009
Kommer! smile

1. Vonekfalk
2. Lindbloom
3. CarpeDiem
4. Rooos
5.Manne_11
6.BuRrE08
7.Master_Blaster78
8.No__fear
9. Tingvall
10.eriksson_6
11.Mammi
12.Lahme_dumbo
13.Emmabrandl
14. -Zeus-
15. ProppeN
16. Danjul
17.Guard_
18. vtec-matte
19. HemuleN
20. Robban_89
21. Forren, med 7-10 polare
22. Cherylee
23. Wicked

Team Night Meet
217 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
jaha foks då börjar det dra ihop sig smile 2 timmar kvar tills kvällens höjdpungt!!
Jag kommer stå på plan 3, 20.40 ikväll. hoppas alla som skrivigt upp sig kommer förbi smile

Syns snart.. Ekfalk!

Tysk nörd
69 Inlägg
29 maj 2009
Wicked skrev:
Kommer! smile

1. Vonekfalk
2. Lindbloom
3. CarpeDiem
4. Rooos
5.Manne_11
6.BuRrE08
7.Master_Blaster78
8.No__fear
9. Tingvall
10.eriksson_6
11.Mammi
12.Lahme_dumbo
13.Emmabrandl
14. -Zeus-
15. ProppeN
16. Danjul
17.Guard_
18. vtec-matte
19. HemuleN
20. Robban_89
21. Forren, med 7-10 polare
22. Cherylee
23. Wicked
24. Rudolf

Kommer med "morsan" Aka Wicked big_smile

678 Inlägg
29 maj 2009
Visst är P huset vid centrumet?

132 Inlägg
29 maj 2009
Ja, det enda offentliga p-huset i Jakan? smile

Fan att man redan gått på groggen, palla komma utan bil! :S

3 650 Inlägg
29 maj 2009
jag kommer smile blir tajt till 9 men ska försöka..

edit: hinner nog inte komma alls..
Senast redigerat av Kesler (29 maj 2009)

Sök