Tja!
Jag mailade som sagt Gumball staff och sa att dom skulle ta de försiktigt i Sverige, då svenska polisen är mycket stränga mot dessa typer av event. Sa även att ja va sugen på att se bilarna och ta en del bilder på dom o.s.v.
Har nyss fått svar från Julie, Gumball staff.
-"Hi Daniel
Thanks for your email and for the warnings! We would really not like you to follow the route this is were we always get problems so if you could please just meet us at the checkpoint or Stockholm
that would be much better.
Thanks for your support
Regards
Julie
Sent from my BlackBerry® wireless device"
Förmodligen.. Så får jag ju svar angående var dom olika kontroll punkterna kommer vara o vilken väg dom tar i med att hon säger att fansen är välkomna till kontroll punkterna.
Mitt svar på detta var om dom skulle ta Öresunds bron. Så jag återkommer med svar på de. För dom kan ju lika gärna ta en färja eller nått? Men de tvekar jag stort på. Så blir eventuellt att fråga vilken tid dom är i Sverige efter att jag fått nästa svar. Man skall ju inte välla 1000 frågor i samma mail. Något KGB är jag inte.
Editerat: Fans verkar vara välkomna att se bilarna på Arlanda i och med att hon hälsar oss välkomna.
Senast redigerat av Dannii (11 april 2010)
What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!