Utav ren lathet följer vi bar mej i reprisen. Annars måste jag sitta och kolla igenom samma repris typ 5ggr för att hitta det mest intressanta hela tiden Kommer ta typ 3-4h isf, Och nog för att jag vill göra nå häftigare utav alla dessa klipp, men det känns lite meningslöst med den utrustning jag har. Får kanske fixa ett riktigt capturecard som kan ta HD
Kanske gör ngt snittsigare utav en annan repris, men bara för att ge nånting så blir det såhär för tillfället.
Där hade ju min grisrosa bmw passat in som handen i handsken!
Vem var det med monsterbilen? Tyckte det kördes ganska fult där och genades mycket genom kurvorna haha. Såg många som genade mycket, klippte hela kurvor. Så ska det väl ändå inte gå till grabbar? Man ska köra på banan, annars kan vi ju lika gärna köra dragstrip hela tiden.
Där hade ju min grisrosa bmw passat in som handen i handsken!
Vem var det med monsterbilen? Tyckte det kördes ganska fult där och genades mycket genom kurvorna haha. Såg många som genade mycket, klippte hela kurvor. Så ska det väl ändå inte gå till grabbar? Man ska köra på banan, annars kan vi ju lika gärna köra dragstrip hela tiden.
Ingen som tog lite läckra bilder?
Monster-bilen är den omtalade JW91, så det är ju inte helt obefogat Deras sida funkar inte, så bilder kommer när dom fixxat det
Monster-bilen är den omtalade JW91, så det är ju inte helt obefogat Deras sida funkar inte, så bilder kommer när dom fixxat det
Haha uscha. Tyckte det såg väldigt avsiktligt ut att försöka blockera när du kom med högre hastighet och skulle om ett par gånger. Visst att man klipper kurvor och touchar lite röv när man är het på gröten men att klippa sådär är ju lite fel va När man kör online får man tänka på att det är folk man kör mot och inte AI.
Hoppas det fixas snart då. Forzas hemsida är ju lite av ett skämt haha
Fan, man missar mitt och Malheus assnygga spårval i den första kurvan med gräs på sista varvet Btw Lådan, inte dags att ändra signaturen?
Huff, får ta och fixa det snarast hördu
Så ska jag försöka hitta å bättre inställningar/capturecard så man kan ta över i HD, så kanske det är värt att göra nå lite roligare video-klipp
cheffer skrev:
Haha uscha. Tyckte det såg väldigt avsiktligt ut att försöka blockera när du kom med högre hastighet och skulle om ett par gånger. Visst att man klipper kurvor och touchar lite röv när man är het på gröten men att klippa sådär är ju lite fel va När man kör online får man tänka på att det är folk man kör mot och inte AI.
Joo. Men å andra sidan kan det vara svårt att hänga med första gången och veta vad som är acceptabelt Bara att se till så att det bättrar sig i fortsättningen och det brukar det ju ändå göra
Senare i veckan så är det garantärt! Nix, inte garanterat utan garantärt! Får inte till det där med live själv så måste kontakta live support igen så får väl dom lösa det på något vis. Man har ju ingen lust att betala för en funktion som inte går att använda..