Den har man sett några gånger då man varit och kört
jasåå..vet du nåt om bilen??
Tyvärr vet jag ingenting om den.. Har du tänkt byta motor i den? Känns jobbigt annars att fara så långt för en bil som gått 30k mil.. Men det är bara vad jag tycker. Skulle själv vilja köpa mig en e30 men så svårt att hitta en vettig då man jag jämför alla med den jag hade och då är många "lik"
Den har man sett några gånger då man varit och kört
jasåå..vet du nåt om bilen??
Tyvärr vet jag ingenting om den.. Har du tänkt byta motor i den? Känns jobbigt annars att fara så långt för en bil som gått 30k mil.. Men det är bara vad jag tycker. Skulle själv vilja köpa mig en e30 men så svårt att hitta en vettig då man jag jämför alla med den jag hade och då är många "lik"
joo absolut..jag har övervägt det och det blir inget för mej eftersom han inte går ner på priset den har ju fan trots allt gått mkt..den blir inte mkt värd!
hade en riktigt fin en men sålde den igår som sakt..läckte olja från motorn o lådan började med..men för övrigt helt rost fri 22ts mil..blir nog en vanlig skrot bil för mej tills man har skrapat ihop lite till något vassare;O)
leta för det finns fina e30is!har hittat en i skåne en vanlig 318 coupe som bara har gått 10tsmil för 15000..