4160
Sök

OBH Nordica brödrost fattade eld (Bild)

4 637 Inlägg
5 juni 2009
De där märket brukar inte vara något vidare, nu blev jag ännu mer emot det...

huh?
10 427 Inlägg
5 juni 2009
Min hårtrimmer från OBH Nordica har då inte brunnit än,
så helt värdelösa i största allmänhet är dom ju inte wink
Mina köksknivar har inte heller brunnit. coollol

Muttley
5 juni 2009
obh nordiva suger smile. fick en vattenkokare och kaffekokare från de.
men kaffekokaren lade av och vattenkokaren började gå sönder smile så aldirg nått från dem tack. svindyra saker med.

4 005 Inlägg
6 juni 2009
Jag tycker det är konstigt att inte fler brödrostar brinner. smile

Man lägger in en fryst bröd med massa vatten i, det droppar ner i de varma rören, det finns smulor som bara blir mer o mer kol. på med 3000w, inte konstigt att det kan börja brinna men 2 dm eldlågor är väl lite väl va smile

631 Inlägg
6 juni 2009
tkd_rille skrev:
men kaffekokaren lade av och vattenkokaren började gå sönder smile så aldirg nått från dem tack. svindyra saker med.

Svindyra ?

Billigaste på marknaden skulle jag vilja säga.
Kinaskit är det ju dock.

?
1 038 Inlägg
6 juni 2009
Fick en 4skivors OBH Nordica brödrost av svärmor, vill hon ta livet av mig????

Ja har inte kollat oljan i bilen på 10år å den skar, ska inte en bil hålla längre????

Nä, är som allting annat, shit happends, är nog större risk att man vinner 33 000 000kr ikväll på harrys lördagsgodis utan att köpt någon påse big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Avstängd
268 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
tkd_rille skrev:

Min vattenkokare från OBH Nordica började läcka vatten.. Kanske farligt då apparaten är elektrisk..
På kvällen när man torkat rent så är de chill.. På morgonen så är allt vatten på golvet..

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

Avstängd
268 Inlägg
8 juni 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
Jag tycker det är konstigt att inte fler brödrostar brinner. smile

Man lägger in en fryst bröd med massa vatten i, det droppar ner i de varma rören, det finns smulor som bara blir mer o mer kol. på med 3000w, inte konstigt att det kan börja brinna men 2 dm eldlågor är väl lite väl va smile

Tro vad du vill... 2 dm va de iallfall.. För att vara exakt så mätte jag efteråt.. wink ca 2 dm.. tongue De va väll mackan som brann antar jag? skumt bara att mackan bara fick en svart rand, då eld brinner UPP... och randen va längst ner på mackan.. ajja.. Mitt hus brann iallfall inte upp.. smile Men 3 säkringar small efter de.. wink

Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3

1 302 Inlägg
8 juni 2009
Jag hade en likadan brödrost fast i färgen vit istället och den började brinna också.
Fy tusan vad läskigt det var tyckte jag när man är nyvaken och allt hmm
Fast har köpt en likadan ny så om den också börjar brinna då ska jag ta kontakt med pluss och då jäklar OBH nordica tongue

Muttley
8 juni 2009
Arradin skrev:
tkd_rille skrev:

Svindyra ?

Kinaskit är det ju dock.

är typ 800 för en kaffekokare billigt? de enda som finns på obh är designen, sen är de rent skit rakt av.

Ett ex jag hade, hade haft säkert 3 platttänger från obh och alla slutade fungera.

svindyrt till den usla kvalite dem ger.

8 156 Inlägg
8 juni 2009
Menar ni att grejerna från OBH Nordica fungerar också? Jag trodde att man bara köpte dom för designens skull XD. Eller nja. Jag skulle nog begära lite mer kvalité från OBH Nordicas sida efter att ha hört detta. Själv har jag en gammal brödrost utan en massa onödig plast.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

huh?
10 427 Inlägg
8 juni 2009
Har även investerat i en sån halvcrappig elgrill från OBH Nordica, den har inte heller brunnit
på 4-5 användningar. Men känns lite "rapplig" big_smile Funktion och form före kvalitet lol

Lagerhjon
178 Inlägg
9 juni 2009
Brödrost? Jag slår på grillen på ugnen å lägger mackorna på gallret högst upp smile Funkar kalas!! Å man kan göra en 10st på en gång smile

?
1 038 Inlägg
9 juni 2009
DanThor skrev:
Brödrost? Jag slår på grillen på ugnen å lägger mackorna på gallret högst upp smile Funkar kalas!! Å man kan göra en 10st på en gång smile

Ska man tänka ekonomiskt så måste de ju vara billigare att använda brödrosten roll

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
9 juni 2009
Danne-M3 skrev:
DanThor skrev:

Ska man tänka ekonomiskt så måste de ju vara billigare att använda brödrosten roll

Så jätteekonomiskt kan det ju inte vara om brödrosten lyckas bränna ner huset...

631 Inlägg
9 juni 2009
tkd_rille skrev:
Arradin skrev:
tkd_rille skrev:

Svindyra ?

Kinaskit är det ju dock.

är typ 800 för en kaffekokare billigt? de enda som finns på obh är designen, sen är de rent skit rakt av.

Ett ex jag hade, hade haft säkert 3 platttänger från obh och alla slutade fungera.

svindyrt till den usla kvalite dem ger.

Uhh, vi säljer  Kaffekokare 199 eller 299 etc...
Men som sagt, kinaskit är det..

Sök