2985
Sök

Opel omega med vectra front? hur skulle det funka

Green Street Elite
676 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
det finns ju så mycket mer styling o tillbehör till vectrorna än till omegorna "a"
så jag kom o tänka på så som några utav volvo raggarna har gjort, byta front,

MEN! jag vet inte hur man gör, exakt alltså, är det äns värt det i huvudtaget?
vad kommer jag behöva? hur kommer det passa med bredd längd o så?

all kritik e bra kritik så tycker ni man e pantad nog att tänka i såna banor säg så

men annars så skulle all hjälp vara bra!

MVH Paradyne a.k.a Sleven roll

547 Inlägg
24 juni 2009
Ifall det är A Vectran du tänkt plocka delar av så är den 7,2cm smalare än Omegan.. Så det blir ju till att plasta om och bredda Vectra fronten för att den ska passa. Vill du ha vectra lysen så måste du göra om huv och framskärmar för att det över huvudtaget ska passa.. Så lite jobb blir det ju inte.

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"

379 Inlägg
24 juni 2009
ne du e inte pantad...grejjen e att de kommer se ut som en feet vectra haha big_smile bra kör på...såga o bredda som killen ovanför skrev lycka till då!

"om det ser rätt ut- så är de nog det"

Green Street Elite
676 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
ah det är vectra a jag hade i tankarna smile hmm verkar vara mycket jobb. men skulle vara bra roligt ändå... man lär ju vara den enda som någonsin gjort det isåfall tongue

9 108 Inlägg
24 juni 2009
Lotusfront är det som gäller wink

Nädå allt går, är väl lite slit bara. Tror nog att dom borde matcha hyfsat vid lampor och så eftersom det bara är raka linjer där på båda modellernas frontar. Att sätta på Vectralampor låter väldigt overkill, mycket jobb med huv och skärmar då.

Green Street Elite
676 Inlägg
24 juni 2009
Trådstartare
njae inte lotus fronten wink evo500 kittet skulle jag fan älska med om jag hade ett liggandes ;P

4 670 Inlägg
24 juni 2009
fanns en sida förr som hade massor till vectra a

tror dom hette stockholmcarstyling kika efter de o kolla wink

http://www.stockholmcarstyling.se/
Senast redigerat av mickius (24 juni 2009)

Mr Roy
86 Inlägg
24 juni 2009
Tror nog det kan bli fränt å en hel del udda oxå å det är ju alltid roligt å göra något som ingen annan gjort:-)

:lol

Sök