Såg nyss på Aftonbladet.se att spelbolgen tror på en satsning i F1 av Saab och Koenigsegg innan 2013. Låter dumt men smart. Men de har ju andra problem att ta tag i innan.
de tar mkt lång tid innan de inte kommer sist i varje race vill jag lova finns inte den kunskapen hos dom plus att det är mkt dyrt innan de OM de når framgång
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Fan va många börsanalytiker och motorsports experter det fanns här. Ring Koeniggsegg och sök jobb vet ja! Älskar folk som tror de vet bättre än de som jobbar med saken i fråga.
Kan väl tilläggas att jag knappast skulle spela pengar på det men ingen här vet ju egentligen vad det handlar om.
känns som det skulle vara smartare att ge sig in i nån standardvagnsserie istället. Ett samarbete mellan Saab och Koeningsegg skulle vara roligare att se. Kanske att Saab satsar i STCC som fabriksteam eller mer åt LeMans-hållet. Skulle nog locka mer. F1 har väll varken Saab eller Koeningsegg erfarenhet av?
Fan va många börsanalytiker och motorsports experter det fanns här. Ring Koeniggsegg och sök jobb vet ja! Älskar folk som tror de vet bättre än de som jobbar med saken i fråga.
Kan väl tilläggas att jag knappast skulle spela pengar på det men ingen här vet ju egentligen vad det handlar om.
fan va sur du är då är ju bara fakta. och de går inte att jämför en vanlig bil men en f1 de har ingen kunskap inom f1
SAAB är redan på g in i STCC, inte som fabriksteam (om jag förstått det hela rätt) men en bil har plockats fram och håller på att utvecklas, homoligiseringshandlingen ska vara klar också men jag tror inte dom kommer till start i år men det är deras egna förhoppning
SAAB är redan på g in i STCC, inte som fabriksteam (om jag förstått det hela rätt) men en bil har plockats fram och håller på att utvecklas, homoligiseringshandlingen ska vara klar också men jag tror inte dom kommer till start i år men det är deras egna förhoppning
jo, något privatteam är på gång med en 9-3 i STCC. Dock har Saab Automobile varit med på något i utvecklingen så man kan ju hoppas att dem kan gå in som fabriksteam någon gång i framtiden. Lite samarbete med Koeningsegg där som kan en del om prestanda hade nog kunnat bli bra
Hehe jag gillar att det enda den där nyheten säger är att någon person på ladbrokes har varit smart nog att sätta upp löjligt dåliga odds på någonting totalt orealistiskt för att tjäna lite mer pengar.
Tror inte det stämmer, dels för att Saab inte har den ekonomi som behövs och dels för att AB alltid vänder och vrider saker efter sitt eget syfte. Står det att Saab/koenig skall köra F1 skall det läsas som att en S/K anställd sa "det hade varit roligt med F1"
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.