En kollega på jobbet som tyckte att bilen skulle pimpas lite mer. Så han la till en vinge och röda fälgar. Samt att han gjorde taket och huven i nästan rätt utförande Såg nu att han även gjorde backspeglarna svarta
En kollega på jobbet som tyckte att bilen skulle pimpas lite mer. Så han la till en vinge och röda fälgar. Samt att han gjorde taket och huven i nästan rätt utförande Såg nu att han även gjorde backspeglarna svarta
Har du hämtat bilen nu? Hoppas att mar får se någon bild på avgasbygget
Yes, kom precis hem. Äter frukost nummer 2 för dagen och ska sedan ut och börja maskera bilen. Kommer bilder på allting senare under dagen/kvällen/natten
Lite mer maskeringsuppdatering (om någon tycker det är roligt )
Jag kommer ta loss fronten och lacka den separat har jag bestämt mig för. Anledningen är att grillen sitter med 13 skruv från INSIDAN som jag måste ta loss. Det gör mig egentligen inte så mycket eftersom den nya grillen kommer nu i veckan och då måste jag ändå ta ner fronten.
Har köpt på mig ett gäng red bull inför kvällen. Första burken får agera stöd för motorhuven
Då är det dax att ta fram slippappret. Hej då blanka ytan
Jag tycker absolut du skall köra bakluckan med Blir läckert man, Trevligt med utblåsen där med!
mvh
Det lutar åt att bakluckan åker på en släng med färg också. Fick en kommentar om att bakdelen ser lite överviktig ut och jag är benägen att hålla med i och med att allt är i stort sett rött där bak. Tror det kommer väga upp bra med svart baklucka *phew* ... mer som ska lackas