det va verkligen tråkigt det som hände idag, såna dårar finns spridda överallt ju, tråkigt att visa inte kan behärska sig.
först trodde jag att han ville bara visa upp sig på en repa men tydligen inte han körde om o om utan hänsyn till andra, man hatar såna nötter o förstår inte va de har att göra där, man såg att han inte va bilintresserad pga sitt beteende.
allt gick så snabbt o nån gick fram o snacka med han, det kunde ha gått bättre om man visste att nån skulle dit o snacka då kunde man följa med o visa stöd, själv stod man på avstånd o så g det hela ske snabbt.
otroligt idiotiskt beteende av han att inte kunna snacka o börja skrika istället.
nu till det viktiga så tycker jag att träffarna ska fortsätta så man kan träffa mer trevligt folk, o jag lovar att ni har mitt fulla stöd den här gången, vi kan stå för ordningen där så alla kan trivas, så nästa gång vet jag vad som ska göras åt sånt folk, så låt inte träffarna dö pga sånt folk, tycker att du har bra ledning där o jag kan tänka mig att vara med där som full stöd för er.
säger det igen vi ska inte låta en sån dåre förstöra för oss andra vi bör ge träffen en chans till o låta oss njuta av tiden med liksinnade människor.
så stå på er nu o hoppas på en träff till o jag bakar upp er till hundra.
MVH/Rawad
Senast redigerat av Rawad (29 juni 2009)
Vi tycker olika vet jag, that's it