Varför flytta träffen till Jordbro?
är det pga en cross kille, ska vi som är runt 100 personer drar oss till jordbro pga han o hans 3 kompisar?
kom igen nu så ska det inte vara, jag sa i mitt första inlägg att jag är med o hjälper till på alla möjliga sätt o hoppas att det finns mer folk som har vilja att hjälpa till o hålla kvar träffarna, det är inte vi som ska sluta åka till morabeg utan de som missköter sig.
Lite ändringar kan vi har eller snarare sagt REGLAR typ när man ska väl komma till träffen så ska man köra lungt på parkeringen o samma sak gäller när man ska lämna parkeringen för att ha bättre säkerhet o för mer trivsel, det va inte så länge sen då min kompis va där med sin Hyundai coupe o smällde med en volvo pga att folk kör för fort ju, nu säger jag inte att det va hans eller mot partens fel utan sånt ska inte ske helt enkelt.
lite mer stränga reglar borde det va för de som vill va med på hela träffen från pnukt A till Ö.
Hoppas nu att vi kan komma över det här o inte låta några barn förstöra för oss, o hoppas att nästa träff ska hållas i södertälje ingen annan stans, jag envisas på att den ska hållas där för att där har den alltid varit o så ska den fortsätta oxå, vi bör inte ge oss nu o låta de bestämma.
Säger det igen jag är med o hjälper till o det sa jag redan i Nykvarn så låt oss ha det roligt o inte låta oss bli påverkade pga några barn nu.
MVH/Rawad
Vi tycker olika vet jag, that's it