4146
Sök

** te_wik's diverse projekt - Moderskeppet är tillbaka! Audi 100 2.3E - 88b**

te_wik's projekttråd. Denna tråden har handlat om en hel del olika bilar, men från början handlade den om min Audi 100 2.3E, och det är ju den bilen början av tråden handlar om. Just nu ligger fokus på min 100 Turbo Sport... Visa mer

Försöker iaf
868 490 Visningar
Uppdaterades senast 11 november
Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 maj 2010
Trådstartare
Nosliwe skrev:
När blir det uppdate här då? jag vill ha bilder! Lika många som i min tråd lol

Jadu, det är lite trögt just nu.. men nästa helg kanske blir det en update.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

2 038 Inlägg
18 maj 2010
då väntar jag ivrigt tills nästa helg då http://www.vwgolf.se/images/smiles/eusa_dance.gif (rastlös nattetid)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
18 maj 2010
Trådstartare
Nosliwe skrev:
då väntar jag ivrigt tills nästa helg då http://www.vwgolf.se/images/smiles/eusa_dance.gif (rastlös nattetid)

Haha, ja det gör jag med cool

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

250 Inlägg
19 maj 2010
ja du tommy fint jobb har du gjort med bilen får ja säga, men är du inte lite smått sugen på fixa min rost tongue har bara lite skärtm kanter och trösklar och ovanför a-stolpen tongue

Om något funkar skruvar genast isär kolla vad felet är :D

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
Chn90 skrev:
ja du tommy fint jobb har du gjort med bilen får ja säga, men är du inte lite smått sugen på fixa min rost tongue har bara lite skärtm kanter och trösklar och ovanför a-stolpen tongue

Tack du! Haha, neej tack. Finns nog med rosthögar här som behöver omsorg. smile

Mvh Tommy

Forummoderator
26 349 Inlägg
19 maj 2010
Då har jag uppdaterat mig till nutid...var ett antal sidor jag hade gått miste om men nu är jag här igen smile
Såg ut som lite jobb med tröskeln men det fixar väl du på ett par kvällar? smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 maj 2010
Trådstartare
AirOne skrev:
Då har jag uppdaterat mig till nutid...var ett antal sidor jag hade gått miste om men nu är jag här igen smile
Såg ut som lite jobb med tröskeln men det fixar väl du på ett par kvällar? smile

Ja se, välkommen tillbaka wink Jaa, ska börja med de när lönen kommer.

Mvh Tommy

2 373 Inlägg
19 maj 2010
Härligt!! hoppas på nya bilder snart smile

Häls. Hervas

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
23 maj 2010
Men vad sjutton... jag såg tydligt att någon behövde hjälp att svetsa sin bil, så varför vänta till lönen, du kan ju börja med den och få in pengar?! tongue

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Vivendi skrev:
Men vad sjutton... jag såg tydligt att någon behövde hjälp att svetsa sin bil, så varför vänta till lönen, du kan ju börja med den och få in pengar?! tongue

Ehh jaa men det var ju en bit bort också smile

Mvh Tommy

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
23 maj 2010
te_wik skrev:
Vivendi skrev:

Mvh Tommy

Nu tycker jag du är onödigt gnällig, DET kan väl ändå inte vara DITT problem?! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

5 111 Inlägg
23 maj 2010
HEY! Det där garaget tycker jag mig känna igen, jag undrar fasen om du inte nästan borde SE över till mig därifrån... yikes

Om inte garaget jag tänker på har en dubbelgångare nånstans i Sverige alltså... lol

Kul att det ännu rör sig...
Senast redigerat av Volvo544special65 (23 maj 2010)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Vivendi skrev:
te_wik skrev:
Vivendi skrev:

Mvh Tommy

Nu tycker jag du är onödigt gnällig, DET kan väl ändå inte vara DITT problem?! big_smile

Allt har en vana av å vara mitt fel wink

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
HEY! Det där garaget tycker jag mig känna igen, jag undrar fasen om du inte nästan borde SE över till mig därifrån... yikes

Om inte garaget jag tänker på har en dubbelgångare nånstans i Sverige alltså... lol

Ligger i Bredviken. Bor du där?

Mvh Tommy

5 111 Inlägg
23 maj 2010
te_wik skrev:
Volvo544special65 skrev:

Mvh Tommy

Precis det garaget jag tänker på då...jupp, jag bor där. cool

Försöker iaf
12 819 Inlägg
23 maj 2010
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
te_wik skrev:
Volvo544special65 skrev:

Mvh Tommy

Precis det garaget jag tänker på då...jupp, jag bor där. cool

Okay, coolt. Du får kika förbi någon gång ifall du råkar se mig där.

Mvh Tommy

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 maj 2010
Trådstartare
Ringde Mekonomen och skulle beställa en tröskel, men den var restad och finns inte att få tag i hos deras leverantör. Så nu måste jag hitta något annat ställe som säljer. Såg att MECA har, men dom har säkert samma leverantör som Mekonomen så chansen är väl liten.

Mvh Tommy

2 373 Inlägg
24 maj 2010
Har du kollat med Autoexperten då?

Häls. Hervas

5 111 Inlägg
24 maj 2010
Nånstans måste det väl fasen finnas till en så vanlig bil som Audi 100 tycker man...

EDIT: Hittar du ingen annan utväg så ser jag att den finns för 669:- på nyadack.se...
Senast redigerat av Volvo544special65 (24 maj 2010)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
24 maj 2010
Trådstartare
Jag har kollat lite här och var nu. Men allt hann stänga så jag får ringa runt imorgon. Annars får jag väl ta med vinkelslipen till skoten smile

Mvh Tommy

Sök