Manuella 850R hade 16T, medans R med automat hade pricis som 2,3 turbo ett 15G. Skillnaden mellan den är att kompressorhuset är liiiiiiite större och att det sitter ett annat avgashus som är lite bättre på 16T'n.
Manuella 850R hade 16T, medans R med automat hade pricis som 2,3 turbo ett 15G. Skillnaden mellan den är att kompressorhuset är liiiiiiite större och att det sitter ett annat avgashus som är lite bättre på 16T'n.
Då sitter det samma turbo på en t5 som en R? eller?
Du lever bara en gång, kör som det var sista gången!
Manuella 850R hade 16T, medans R med automat hade pricis som 2,3 turbo ett 15G. Skillnaden mellan den är att kompressorhuset är liiiiiiite större och att det sitter ett annat avgashus som är lite bättre på 16T'n.
Då sitter det samma turbo på en t5 som en R? eller?
På vissa men inte alla. Som sagt, R med automat och vanliga turbo har samma aggregat.
Manuella 850R hade 16T, medans R med automat hade pricis som 2,3 turbo ett 15G. Skillnaden mellan den är att kompressorhuset är liiiiiiite större och att det sitter ett annat avgashus som är lite bättre på 16T'n.
Då sitter det samma turbo på en t5 som en R? eller?
På vissa men inte alla. Som sagt, R med automat och vanliga turbo har samma aggregat.
Okej men om vi pratar manuella bilar nu då. Så vad är det som skiljer en volvo 850 T5 och en volvo 850 R i Hästkrafter. Är det inte turbon?
Du lever bara en gång, kör som det var sista gången!
Suck trodde detta var en seriös sida.. Är ni ute efter att göra narr av mig kan ni dra någonstans. Skriv en förklaring istället då jag uppenbarligen inte förstår!
Du lever bara en gång, kör som det var sista gången!