2840
Sök

Eplamojjes Ford Focus "Whitecandy" R.I.P Se film....

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
1 februari 2010
Trådstartare
#1121
Svart är snyggt men blir dammigt direkt! ser på bilden nu hur dammigt det blivit, lackades vid middagstid


R1 driver!
5 128 Inlägg
1 februari 2010
#1122
Ser fint ut du! smile


Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
1 februari 2010
#1123
Upptäckte just att tråden var uppdaterad och blev lite upprörd över att jag inte fått några mail om det... tills jag kom fram till att jag inte prenumererar på tråden?! Var helt övertygad om att jag gjorde det. Tur det gick att åtgärda med ett knapptryck! big_smile

Och det var kul att läsa ikapp och se vad som hänt! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
1 februari 2010
#1124
Bakluckan ser ut som en jättego karamell big_smile. Diggar den där färgen du har ska bli sjukt najs att få se denna bil på ELMIA. Se nu till att fylla ut med lite basar och högtalare på rätt ställe så det rockar på gott smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

Fotograf
316 Inlägg
2 februari 2010
#1125
Fick du till hålen till diskanterna?

Byt telefon så man hör dig haha big_smile Lät som om du sprang fram och tillbaka i en korridor ungefär haha

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
#1126
Ska skicka tillbaka den till nokia idag å det vett i fan om ja ska ha en e52 igen..krabbat 5 ggr så det har en förbannelse över sig...
Ja jag hade hålborr hemma som passade perfekt smile

Å ja har smidit nya planer inatt tack vare WooDMan!

Det blir nytt bygge bak ryggen smile rivs ut ikväll och bygger nytt med dubbelt så stor låda och basreflex istället  Ska satsa på ljudet fullt ut nu å inte bara show! Anser att ja har läget under kontroll så ja hinner det smile


WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
2 februari 2010
#1127
eplamojje skrev:
Ska skicka tillbaka den till nokia idag å det vett i fan om ja ska ha en e52 igen..krabbat 5 ggr så det har en förbannelse över sig...
Ja jag hade hålborr hemma som passade perfekt smile

Å ja har smidit nya planer inatt tack vare WooDMan!

Det blir nytt bygge bak ryggen smile rivs ut ikväll och bygger nytt med dubbelt så stor låda och basreflex istället  Ska satsa på ljudet fullt ut nu å inte bara show! Anser att ja har läget under kontroll så ja hinner det smile
Trevligt det blir inte bara show det blir dunderljud med big_smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

Team Carkings
2 300 Inlägg
2 februari 2010
#1128
Fan va du måste ha lagt mycket onödiga pengar med alla dom ombyggnationerna wink hehe


Fotograf
316 Inlägg
2 februari 2010
#1129
CarbonLoader skrev:
Fan va du måste ha lagt mycket onödiga pengar med alla dom ombyggnationerna wink hehe
Pengar är bara papper wink

Det gäller att prioritera, vill man ha det top notch får man vara beredd på kostnader med ju, borde ju du veta som draperar allt du kommer över hehe wink

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
#1130
Ja det har gått åt ca 40 liter poly och ett antal timmar men ja vill ha allt perfekt så ja gör om det fler gånger om det behövs..det som ja byggt nu är ja nöjd med men blev frestad att bygga nya lådor efter att ha kollat in woodmans tråd, han har spelat 149 db med en sån bas som ja ska ha.. ja ska ha 8!  så han mailade mig med lite ideér om lådor så nu blir det nytt å denna gången siktar ja på show och höga db smile
Nu har ja målet att ha en showcar som spelar 150db plusss smilesmilesmile


Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
2 februari 2010
Trådstartare
#1131
nu ska vi inte vara taskiga mot varandra i min tråd..
Å dom andra byggena ja gjort skulle kunnat bli bra, men när man byggt ett bygge och kollar på det för länge så ser det till slut för vanligt ut..
Så ja ändrar för att ja vill att det ska vara nått speciellt...å nu tror ja att ja lyckats! blir riktigt bra det nya och har även gett bilen ett litet "tema" så byggena fram och bak matchar varandra smile


Elektriker/Montör
534 Inlägg
2 februari 2010
#1132
Har du inte sparat dom andra tre byggerna som du revit ur?? =P Du hade ju kunnat köra med fyra olika byggen/uppsättningar på en säsong. Det hade varit speciellt.. smile

MVH//Robbin

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

140 Inlägg
3 februari 2010
#1133
Antingen slutar vissa och snacka en massa skit och muckar gräll med varandra och ägna er
åt att beundra bygget istället.
Tråden är inte till för sånt skit utan att följa mojjes bygge inget annat.
Snacka skit kan ni göra på facebook eller msn..men ägna tiden här åt tips och råd och kommentarer.
Fan tråden börja likna en hönsgård men alla dessa töntiga samtal....tongue
Senast redigerat av Hochland (3 februari 2010)


Fotograf
316 Inlägg
3 februari 2010
#1134
Ja, jag håller med, det är trist att vissa inte tål att man berömmer och skojar lite. Men men, du har rätt, nu ska vi koncentrera oss på projekten, inte avundsjuka.

Mojje: Ett tema på ljudet låter rätt skoj! Är det ngt du ska avslöja eller det är hemlisar?
Jag har kanske fixat en fotosession med två rätt "kända" bilar om du är intresserad.

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Ford fantast
1 607 Inlägg
3 februari 2010
#1135
Robbin_V90 skrev:
Har du inte sparat dom andra tre byggerna som du revit ur?? =P Du hade ju kunnat köra med fyra olika byggen/uppsättningar på en säsong. Det hade varit speciellt.. smile

MVH//Robbin
fan vilken bra ide tongue

mitt projekt http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=260519
spacers.se
katt åt lampa lös i magen
en volvo är som aids när man fått den blir man aldrig av med den

1 964 Inlägg
3 februari 2010
#1136
det går framåt fö dej också kan man säga big_smile

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
3 februari 2010
Trådstartare
#1137
Ja man kan väl säga att dom senaste 4 sidorna är en hel del skit..
Men nu är det slut med det hoppas ja för ja har inte tråden för att folk ska bli osams med varandra..
Å nej, kommer inga bilder på nya bygget.. eller jo, kanske nån enstaka men inte så tydliga att man ser hur det kommer bli smile
Måste ju spara nått åt er till elmia..


5 710 Inlägg
3 februari 2010
#1138
SÅ....nu har jag rensat bort lite "skitinlägg".
Håll er i skinnet i fortsättningen!

mvh Jonas/moderator

MVH Jonas
..............

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
Fotograf
316 Inlägg
3 februari 2010
#1140
eplamojje skrev:
Ja man kan väl säga att dom senaste 4 sidorna är en hel del skit..
Men nu är det slut med det hoppas ja för ja har inte tråden för att folk ska bli osams med varandra..
Å nej, kommer inga bilder på nya bygget.. eller jo, kanske nån enstaka men inte så tydliga att man ser hur det kommer bli smile
Måste ju spara nått åt er till elmia..
Ja fan, jag tycker inte heller att du ska avslöja allt, ngt ess i fickärmen måste du ju ha.

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880


Sök