2619
Sök

Eplamojjes Ford Focus "Whitecandy" R.I.P Se film....

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
25 februari 2010
Trådstartare
#1241
Lite update idag me, basbygget tar sig!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/866840_941zhw.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/866842_ro5q1k.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/866843_x4ie2u.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/866845_psn9st.jpg


https://www1.garaget.org/gallery/archive/19623/866849_sbixo0.jpg
blir lite lådor


WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
25 februari 2010
#1243
Det tar sig sakta men säkert ser jag. Blir mumma det där smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
25 februari 2010
Trådstartare
#1244
Tackar! inget nytänk med speglar men blir coola illutioner (stava?)
Kommer passa som en smeck när bilen är klar smile


R1 driver!
5 128 Inlägg
26 februari 2010
#1245
Börjar bli riktigt bra du! smile Känner ingen stress inför Elmia? Är ju trotts allt inte mycket mer än en månad kvar! smile


142 Inlägg
26 februari 2010
#1246
Spegel känner jag igen.. tongue

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

<3 Japs
680 Inlägg
26 februari 2010
#1247
Riktigt snyggt Morgan!

Vart ligger den solfilms-firman? ^^,

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Fotograf
316 Inlägg
26 februari 2010
#1248
Det blev snyggare än jag väntat mig med speglar faktiskt. Hoppas de håller för vibrationerna bara..

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
26 februari 2010
Trådstartare
#1249
arcangelus: den ligger i åhus och gör bra jobb till bra priser smile Dom la film på min mondeo me för 2 veckor sedan å den blev oxå kanon!

RaggeNo1: spegeln håller! den tål allt för det är en plastspegel, svåra att hitta men mkt bättre att jobba med!


552 Inlägg
26 februari 2010
#1250
Jobba på nu. smile

/Edin & Sofie
That´s why I'm faster than you..

1 892 Inlägg
26 februari 2010
#1251
Underbart ljudbygge, och jag blev lurad direkt på första bilden, så spegeln gör massor smile
Otroligt jobb du gör, riktigt imponerad!! Mvh/Mats


1 964 Inlägg
26 februari 2010
#1252
de ser helt fantastiskt ut med speglarna smile ja säger som mats, att ja också blev lurad första gången ja kollade. tycker detta bygge är helt fantastiskt smile

142 Inlägg
26 februari 2010
#1253
eplamojje skrev:
arcangelus: den ligger i åhus och gör bra jobb till bra priser smile Dom la film på min mondeo me för 2 veckor sedan å den blev oxå kanon!

RaggeNo1: spegeln håller! den tål allt för det är en plastspegel, svåra att hitta men mkt bättre att jobba med!
Fegis.. wink Haha

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

VW Ägare
1 011 Inlägg
26 februari 2010
#1254
AUBLITZZ skrev:
eplamojje skrev:
arcangelus: den ligger i åhus och gör bra jobb till bra priser smile Dom la film på min mondeo me för 2 veckor sedan å den blev oxå kanon!

RaggeNo1: spegeln håller! den tål allt för det är en plastspegel, svåra att hitta men mkt bättre att jobba med!
Fegis.. wink Haha
Säger han med krossad spegel. tongue

Henrik Eberlund

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
26 februari 2010
Trådstartare
#1255
det är kul med speglar smile å det ligger nått i det eberlund skrev, på elmia hade du hela speglar å på vallåkra trasiga..så ja vågar inte chansa med riktiga, för mina sitter ju mot en vägg så hade det gått paj så hade det ju trillat ner ..
Du hade MDS basar å det ska ja me ha så med det trycket vi har i våra ljudsystem så kan det ju inte hålla smile

Vad tror ni blir trenden detta året i ljudbyggeväg?
förr skulle allt va klätt med tyg,plexi och neon, sen kom plasttrenden där allt skulle lackas, förra året va flockning nytänk vad blir det nu?  allt är ju gjort....ja kör på en blandning: lackat, speglar,tyg och riktiga baslådor smile


821 Inlägg
26 februari 2010
#1256
Eberlund skrev:
AUBLITZZ skrev:
eplamojje skrev:
arcangelus: den ligger i åhus och gör bra jobb till bra priser smile Dom la film på min mondeo me för 2 veckor sedan å den blev oxå kanon!

RaggeNo1: spegeln håller! den tål allt för det är en plastspegel, svåra att hitta men mkt bättre att jobba med!
Fegis.. wink Haha
Säger han med krossad spegel. tongue
och snart en skjuten ruta?? wink


16 197 Inlägg
26 februari 2010
#1257
eplamojje skrev:
det är kul med speglar smile å det ligger nått i det eberlund skrev, på elmia hade du hela speglar å på vallåkra trasiga..så ja vågar inte chansa med riktiga, för mina sitter ju mot en vägg så hade det gått paj så hade det ju trillat ner ..
Du hade MDS basar å det ska ja me ha så med det trycket vi har i våra ljudsystem så kan det ju inte hålla smile

Vad tror ni blir trenden detta året i ljudbyggeväg?
förr skulle allt va klätt med tyg,plexi och neon, sen kom plasttrenden där allt skulle lackas, förra året va flockning nytänk vad blir det nu?  allt är ju gjort....ja kör på en blandning: lackat, speglar,tyg och riktiga baslådor smile
tror flockat å vinyl kommer va kvar ett tag till.. man blev ju rätt less på ALLA lackade byggen ett tag,.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Volkswagen nörd
121 Inlägg
27 februari 2010
#1258
halllåå i byggyran

måste bara posta denna bild jag nyss hitta på en gammal skiva me bilder...du får gärna ta bort osv men ville bara du skulle se

kommer du ihåg pärlan ???




https://www1.garaget.org/gallery/archive/74531/867389_yu8lc9.jpg
kommer du ihåg mogge ??

va tider d hehe....

mvh mange

hlmkdrifting.nu DNbilradio.se

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
27 februari 2010
Trådstartare
#1259
oj då, den hade ja när ja va 18...krockade me den oxå, därför stöttan fram är sne smile
Fan det är ju 7 år sedan!  sålde den å köpte kadett gsi å sen Z3:a..ja det va tider det...den va bestyckad med 2 st cerwin vega vegaline 12:or som spelade på bra smile


142 Inlägg
27 februari 2010
#1260
eplamojje skrev:
det är kul med speglar smile å det ligger nått i det eberlund skrev, på elmia hade du hela speglar å på vallåkra trasiga..så ja vågar inte chansa med riktiga, för mina sitter ju mot en vägg så hade det gått paj så hade det ju trillat ner ..
Du hade MDS basar å det ska ja me ha så med det trycket vi har i våra ljudsystem så kan det ju inte hålla smile

Vad tror ni blir trenden detta året i ljudbyggeväg?
förr skulle allt va klätt med tyg,plexi och neon, sen kom plasttrenden där allt skulle lackas, förra året va flockning nytänk vad blir det nu?  allt är ju gjort....ja kör på en blandning: lackat, speglar,tyg och riktiga baslådor smile
Det e lungt.. Kör oxå med riktiga lådor.. 160l st på lådan.. wink Tur man har kombi.. tongue Sen blir det plastat o allt blir klätt i tyg.. Tycker det e snyggast..

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..


Sök