WiiWer skrev:
Kritik är alltid bra. Det uppskattas, för då kan vi se vad vi kan försöka förbättra
Som sagt vi hade en hel del problem med Kommunikationen mellan Start och Vakterna, men detta kommer fixas nästa gång.
Sen säger jag såhär vad det gäller publik, OM inte publiken har vett nog till att lyssna på var vi arrangörer säger och följer våra anvisningar så lär det i värsta fall sluta med att racen kommer bli publik-fria för vår del.
Vilket är väldigt tråkigt då det väldigt trevligt och ha publik med.
Det var som Salle sa, Folk kunde satt sig på vallen och kollat. Då hade ni varit bortom all fara och kunnat sett allt.
Jag orkar inte sitta och dra 20 punkter om publik probs för diskussionerna lär ALDRIG ta slut.
Jag skriver bara det jag tycker och anser om det och jag antar jag talar för många här.
turbo5a skrev:
Jaja, självklart fick hon följa med. Fick lite roliga blickar när man anlände till utställningen med övningskörs skylten på
Men det var det värt. Hon tyckte faktiskt det var trevligt. Höll dock på att skita knäck när euro spec supran pillade med launch controlen
Nu när snacket ändå är igång. Några planer på nästa träff?
Hehe du kunde ju kört mot min sugis då ju
*jk*
För övrigt så har vi inte hunnit planera någon ny träff ännu. Men håll ögonen öppna så kanske det kommer upp något nytt snart igen.
Annars kan ni hålla bättre koll på det på
www.testdemons.forum24.seTycker Karlskrona och BMC borde visa sig där borta i öster igen. Det var väldigt trevligt sist jag var där