Calleklutt skrev:Var ligger Markaryd ?
JDMCRAZE skrev:Zara, ska sara också dit?
Glansen skrev:e sugen på att åka
Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:e sugen på att åka kom igen åk då
Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:e sugen på att åka kom igen åk då vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar
Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen åk då vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf
Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen åk då vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar
Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen åk då
Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf spelar ju ingen roll om du säger kom igen, när jag inte har någon att åka me
Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf
Glansen skrev:vet inte om jag kan åka me någon och om det är värt att åka dit om man inte har så mkt pengar