Zarah_Den_Grymme skrev:Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf spelar ju ingen roll om du säger kom igen, när jag inte har någon att åka me men faan nån måste de ju finnas ja har skickat ut till hela våran sms lista
Glansen skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf spelar ju ingen roll om du säger kom igen, när jag inte har någon att åka me
Zarah_Den_Grymme skrev:kom igen nu vist ja kan inte garrantera att allt är dunder å så va men ja kommer fixa så vi har kalas kul iaf
DIEZEL_NET skrev:dra till samlingsplatsen du hittar säkert någon du kan åka med Fan en sån roadtrip utan GLANSAN e tråkig
DIEZEL_NET skrev:kom mer jag i tid kanske du kan åka me mig men det är inte säkert måste fixa nån som kan ta min plats på jobbet
Glansen skrev:DIEZEL_NET skrev:kom mer jag i tid kanske du kan åka me mig men det är inte säkert måste fixa nån som kan ta min plats på jobbetmen helst vill jag åka härifrån eller från stan orka ta mig till kållered me buss
DIEZEL_NET skrev:Glansen skrev:DIEZEL_NET skrev:kom mer jag i tid kanske du kan åka me mig men det är inte säkert måste fixa nån som kan ta min plats på jobbetmen helst vill jag åka härifrån eller från stan orka ta mig till kållered me buss blir svårt för mig eftersom jag jobbar drar från jobbet direkt i så fall
Tigerofsweden skrev:fan undra om man inte ska dit med en runda
Moo skrev:verkar ju bli lite folk som kommer roligt som tusan
ezz4 skrev:Calleklutt skrev:Var ligger Markaryd ? kronobergs län precis vid gränsen där skåne slutar.
Calleklutt skrev:Var ligger Markaryd ?
Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:verkar ju bli lite folk som kommer roligt som tusanjodå de lär de allt bli skickat ut från våran sms lista så några bilar lär vi allt komma ner meee
Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:verkar ju bli lite folk som kommer roligt som tusanjodå de lär de allt bli skickat ut från våran sms lista så några bilar lär vi allt komma ner meee kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många
Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:jodå de lär de allt bli skickat ut från våran sms lista så några bilar lär vi allt komma ner meee kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök
Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:jodå de lär de allt bli skickat ut från våran sms lista så några bilar lär vi allt komma ner meee kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många
Zarah_Den_Grymme skrev:jodå de lär de allt bli skickat ut från våran sms lista så några bilar lär vi allt komma ner meee
Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök Bra fråga :p H3llboy och en annan snubbe här nere som håller i de, men brukar alltid va mycket folk och bilar. har faktiskt blivit riktigt stort
Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök
Moo skrev:kanon ju, bara gnäll på fler så de blir många
Zarah_Den_Grymme skrev:Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök Bra fråga :p H3llboy och en annan snubbe här nere som håller i de, men brukar alltid va mycket folk och bilar. har faktiskt blivit riktigt stortokej okej får hoppas hört de ska va massa bus de gillar vi
Moo skrev:Zarah_Den_Grymme skrev:kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök Bra fråga :p H3llboy och en annan snubbe här nere som håller i de, men brukar alltid va mycket folk och bilar. har faktiskt blivit riktigt stort
Zarah_Den_Grymme skrev:kommer de hända nått latjo nu när göteborgarna kommer på besök