synd för det hade vatt skoj att lära sig plasta xD men får väll tvinga stickan o lära mig
Ser fint ut detta bygget, ska definitivt kollas in närmare på elmia
hur blev jag inblandad i dessa pojkars bygge? , aja skit samma... ska bli kul o se denna färdig... träffas vi nån gång får vi ta en bild på våra bilar ihopa!
synd för det hade vatt skoj att lära sig plasta xD men får väll tvinga stickan o lära mig
Ser fint ut detta bygget, ska definitivt kollas in närmare på elmia
hur blev jag inblandad i dessa pojkars bygge? , aja skit samma... ska bli kul o se denna färdig... träffas vi nån gång får vi ta en bild på våra bilar ihopa!
Ja det får vi verkligen göra! hade blivit en fin bild Ska du till Elmia?
såådärja! har precis kommit hem från verkstan och den här gången har jag tagit med mig kameran hem så nu blir de update!
lagt igen hål på dörrsidorna som inte ska va där. (för justering till sidospeglar)
svetsat ihop ett nice batterirack!
svetsade igen hålen där det satt lister förr.
efter kapen så på med spackel!
arbetat lite på den "nya" fronten som vi ska ha
och nu va vi klara med ena dörren så imorn åker det grundfärg på! (Y)
dängde in lite dämpmatta i den klara dörren också!
SÅ de va väl de som blev gjort, men om det blir som planerat blir de en heldag med massa slipande imorn och förmodligen blir vi klara för grundfärg och vinyl på flera ställen
som en liten bonus så tog jag kort på virre när han sladdade lite i snön! SNORhalt!
ser ju jävligt bra ut gubbar, klara te elmia va det? Skulle ni upp imorn igen?
Ja till elmia Måste vi vara klara! så de är vi allt! ja imorn blir de nog en heldag. de får nog bli några sånna framöver!
Haha förstår detta ! E det ok om man kommer upp med fälgarna o slipar lite? E ju lite skönare med ett varmt ställe o va på med trevligt sällskap Kan ju hjälpa till o slipa på bygget också som tack ! hehe
ser ju jävligt bra ut gubbar, klara te elmia va det? Skulle ni upp imorn igen?
Ja till elmia Måste vi vara klara! så de är vi allt! ja imorn blir de nog en heldag. de får nog bli några sånna framöver!
Haha förstår detta ! E det ok om man kommer upp med fälgarna o slipar lite? E ju lite skönare med ett varmt ställe o va på med trevligt sällskap Kan ju hjälpa till o slipa på bygget också som tack ! hehe
självklart hade du kunnat de men som de brukar bli så sket de sig och Virre blev sjuk! (N) vi får köra nästa gång. typ på onsdag eller nått.
självklart hade du kunnat de men som de brukar bli så sket de sig och Virre blev sjuk! (N) vi får köra nästa gång. typ på onsdag eller nått.
haha det va ju skit då ok, det blir säkert bra, ska antagligen sälja den andre bmw'n då men det tar ju inte långa stunden..
Började fredagen me att slänga upp en presenning (eller hur fan de nu stavas) så att vi inte dammar ner allt annat i verkstaden, har vart sådär populärt:P
Så vi drog i några bultar och vek dem lite å hängde upp en vajer först
Äckligt snyggt!
Sedan började vi me nya covern bak, ändrade lite på formen me, har en cool idé som vi tror kommer funka bättre
Såja, jonas lägger upp lite bilder nedan hemma från sig . Hade gööött