ser grymt bra ut har svetsat upp ett antal bilar och vet vilket slavgöra det är,och du gör inte som dom flesta andra som börjar på sitt första rostlagningsjobb att man byter tio små bitar istället för en stor:) kan säga utifrån egen erfarenhet att det börjar för det mesta rosta i svetsskarvar så var noga med att kitta eller tennspackla alla skarvar så slipper du framtida problem.
ja det är ingen idee att laga med småbitar inte. Svårare att få det bra då tycker jag. Hade tänkt att kallgalva golvet och på karrosen utsida blir det tennspackel, det blir spännande hur det kommer gå ^^
fifan det tar sig synd man inte hade ett varmgarage då hade man säkert funderat på att börja renovera nån av dom bilarna man äger som bara står och rostar (fy på mig att jag bara låter dom stå ) tummen upp
fifan det tar sig synd man inte hade ett varmgarage då hade man säkert funderat på att börja renovera nån av dom bilarna man äger som bara står och rostar (fy på mig att jag bara låter dom stå ) tummen upp
keep up the good work
Men det är fortfarande mycket kvar heh Ja om man inte har ngn vettig plats så tappar man suget lite. Är så med snickerimaskinerna hemma, de står undangömda så man måste köra ut bilen å traktorena för att kunna använda
ja det är det men man lessnar lite när det är mycket också. Är gött sugen att ta tag i ramen och montera framvagn m.m men det är lite saker jag skall göra före det